Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Urmând recomandãrile …

Posted by daurel pe 12 Iulie 2014

… de la  finalul articolului Greu publicat de  Zamfir Turdeanu’, am ajuns pe blogul Iulisa. Inainte de-a citi comentariile, am raspuns la intrebarile din testul Descopera cati ani ai cu adevarat!
Iatã rezultatul:
<<Sufletul tau are 60 de ani .
Sufletul tau este un bãtrân inteligent.
Desi nu pari, esti o persoana foarte matura in gândire, cu drumuri stabilite si idei adânc inrãdacinate in gândire.
Esti o fire linistita, la locul sau, care isi cunoaste limitele….
(Pentru a afla raspunsul complet trebuie sa fii inregistrata pe Kudika.ro. Click pe unul din butoane pentru a te loga.)>>

*
Sunt dator cu o explicatie: vârsta mea reala si oficiala este 60+; probabil cã mi se va aproba pensionarea la data cand (si) sufletul mi se va”matura”
*

PS. Mai recomand: Mirela, Carmen, Zina, Flavius Obeada, Calin Hera,

2 Răspunsuri to “Urmând recomandãrile …”

  1. CARMEN said

    tja, si eu am facut testul si am primit acelas raspuns :)) Din pacate in cazul meu… eu mai am 14 ani pana la pensionare. Dupa legea româneasca insa, sufletul mi-ar putea iesi zilele astea la pensie :))) sanatosi sa fim – fizic, psihic si sufleteste!
    Un sfârsit de saptamâna agreabil iti doresc!

  2. daurel said

    @Carmen,
    M-a amuzat concluzia testului;in plus, pare rezonabila.

Lasă un răspuns

 
