Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Draft

Posted by daurel pe 20 iunie 2013

Pregãtesc pentru duminicã o postare in conformitate cu tema  propusa de Mirela Pete. Sper sa pot inventa o poveste. Daca nu-mi va reusi povestea, voi insãila ceva pe baza perlelor de mai jos.

ESEC

1. “Nu am esuat, ci doar am gasit 10 000 de modalitati care nu functioneaza.”
Thomas Alva Edison
2.“E greu sa pierzi, dar mult mai rau este sa nu fi incercat niciodata sa reusesti.”
Theodore Roosevelt
3.“Cand pierzi, nu pierde lectia.”
Autor necunoscut
4.“Esecul e condimentul care da savoare succesului.”
Truman Capote
5.“Esecul e doar o ocazie de a incepe din nou, insa mai inteligent.”
Henry Ford

EXPERIENTA

6.”Experienta este numele pe care toata lumea il da greselilor proprii.”
Oscar Wilde
7.“Experienta este cel mai rau invatator: ea ne da mai intai examenul si dupa aceea lectiile.
Autor necunoscut
8.“Experienta este un pieptene pe care ti-l da viata dupa ce ti-ai pierdut pãrul.”
Judith Stern
9.“Experienta este ceea ce obtii atunci cand nu obtii ceea ce vrei.”
Dan Stanford

&

Succesul inseamnã sã obtii ceea ce vrei; fericirea* inseamna sã vrei ceea ce obtii.”
Autor necunoscut

*)Fericirea nu e o destinatie, ci un mod de a cãlãtori.

**

*

PS.Comentariul meu: imi plac toate, dar in special 1)

2 răspunsuri to “Draft”

  1. Te pregătești serios, m-ai făcut foarte curioasă! Și dacă un eșec aduce după sine mai multă experiență, a doua oară va fi succes. Succes! 🙂

  2. daurel said

    Mai mult: ma gandesc sa scriu duminica cel putin doua povesti „de succes” !

Lasă un comentariu