Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc.Despre fricã

Posted by daurel pe 19 Iunie 2013

Mfc=ww= Carmen

Sursa : internet, momentan de negãsit.

PS. Recomand:  Invingerea fricii

Updatarea din 23 o6.13: Elly Weiss mi-a indicat sursa imaginii. Ii multumesc.

9 Răspunsuri to “Mfc.Despre fricã”

  1. CARMEN said

    hahaha… eu nu am urcat niciodata la trambulina, tocmai sa evit asemenea situatii :))
    happy WW!

  2. Mala said

    Am ajuns intr-o vox publica in care am pierdut timpul in cel mai frumos mod cu putinta: am reintilnit scrisul unui bradean de-al meu(sunt patrioata, ce sa fac?) si, chiar daca e MFC, au fost clipe de adinci vorbiri cu filozofeala si litera.
    Multumesc.

  3. abbilbal said

    Să ai o noapte liniştită.

  4. daurel said

    @Carmen
    Daca ma gandesc bine, n-am avut ocazia sa urc/sar de pe trambulina; acum ar fi un sezon potrivit.

    @Mala
    Cine-i, ce este Alin Fumurescu ?
    Aveti un link?

    @Abbilbal
    Multumesc !
    Sa dea Domnul pentru toata lumea .

  5. Mala said

    Alin Fumurescu, un tip care a terminat medicina de dragul parintilor si-a facut literele de dragul lui si-a literei…Are citeva premii internationale si, daca bine imi amintesc, o piesa de teatru de-a lui „Urma alege turma” a cistigat la un festival londonez, undeva in anii ’90. Un nonconformist ziarist, nonconformista personalitate si-o inteligenta care-i poate face pe multi sa roseasca.
    Linkul e tot din Vox Publica…

    http://voxpublica.realitatea.net/fumurescu

  6. Marycix said

    Isus isi apostrofeaza apostolii fricosi astfel: „Oameni cu putina credinta, de ce va este frica daca eu sunt cu voi?”

  7. elly weiss said

    E a naibii frica…😉
    Dupa freza baiatului, am ales perfect sursa de pe net. E o fotografie de arta.
    http://www.nrm.org/2010/01/e-newsletter-quiz/attachment/031/?lang=ro
    P.S.- Am fost plecata in cursul saptamanii, de acea ajung abia azi aici🙂

  8. daurel said

    @Mala
    Multumesc.Este un ziarist cultivat si bine pregatit; insa daca va deveni partinitor…

    @Marycix
    Eu cred ca suntem aparati, in principal, daca suntem in misiune…
    Daca suntem de capul nostru…

    @Elly Weiss
    Multumesc.
    E un sit valoros.

  9. elly weiss said

    Si eu iti multumesc🙂 Imi face placere sa ajut daca pot. Da, e un site de valoare.

Lasă un răspuns

 
