Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dacã incercãm zilnic,1-2 minute, sã…

Posted by daurel pe 13 iunie 2013

…stãm intr-un picior, ne putem trata urmãtoarele afectiuni:  hipertensiune arterială, diabet, afecțiuni ale coloanei, senilitate

Citisem in diferite locuri despre acest exercitiu si il practic ori de câte ori imi amintesc; desigur, fiind grabit si nerãbdator, reusesc sa stau in echilibru doar 3-5 secunde.

Nu v-am spus cã este o conditie: intr-un picior cu ochii inchisi !

Sunt curios câti cititori vor urma linkul de mai sus sau cel de sub imagine.

*
*

11 răspunsuri to “Dacã incercãm zilnic,1-2 minute, sã…”

  1. CELLA said

    😦 vai de capul meu
    nu pot decît 4 secunde
    încă

  2. Mala said

    Medicina chineza e o arta a vindecarii prin mijloace si metode neconventionale pentru un apus atit de tehnologizat incit, citeodata ai impresia ca creierul care sa judece si flerul care sa simta nu mai exista.
    Musai de incercat exercitiul…

  3. E foarte bun. Și mai sunt. Excepțională artă a vindecării!

  4. Gabriela said

    interesant. Am incercat si eu. La inceput aproace ca nu puteam dar daca exersezi, se poate.

  5. CARMEN said

    am vizitat ambele linkuri postate de tine 🙂
    exercitiul de relaxare, l-am probat pe piciorul drept si am reusit din prima doar un minut. Pe stângul nu am echilibru mai deloc 🙂 Dar voi exersa in continuare, eu cred in asemenea exercitii.
    Un weekend cat mai placut iti doresc!

  6. daurel said

    Comentariul meu: nu pot sa spun ca am facut progrese.
    Incerc tot felul de artificii: cu mainile indepartate de corp, cu privirea mijita, cu sprijin usor pe o mobila sau perete, cu ochelari de soare…

  7. […] 1.Un ardelean culegea mere dintr-un copac. Un alt ardelean, trecand pe langa el il intreaba: – Buna bade ! Mari-is merele ? – Apai, cele mari is mari, cele mici, nu prea. ……………………….. 2.Copiii stateau la rand pentru a servi pranzul in cantina unei scoli gimnaziale catolice. Pe un colt al mesei era o gramada mare de mere. Maicutele lipisera pe tava cu merele un bilet pe care scria: “Ia doar unul, Dumnezeu te supravegheaza”. Putin mai in fata, la capatul celalalt al mesei, se afla o gramada de prajituri cu ciocolata. Unul dintre copii a lipit un bilet: “Ia cate vrei, Dumnezeu e cu ochii pe mere.” ……………………… 3.-Bunico ai dintii buni? – Nu dragule! – Atunci tine-mi si mie merele astea pana ma intorc de la joaca. ……………………….. 4.Cum imparti 4 mere la 5 copii ?!?! Le faci compot . ………………………….. Happy Weekend! Recomand: Irealia Cum să-ți irosești dimineața!, Elly Peisaj rural în ramă galbenă Ford,Tina Ceaiul de la ora 5, Vania Parfumul ploii, Zina FEMEI IN OGLINDA 27 – Eva .Gonzalès, Daurel Dacã incercãm zilnic,1-2 minute, sã… […]

  8. […] de la ora 5, Vania Parfumul ploii, Zina FEMEI IN OGLINDA 27 – Eva .Gonzalès, Daurel Dacã incercãm zilnic,1-2 minute, sã…, Anca Jurnalul unei femei simple 1,Auraș Şi cocoşul s-ar scălda, Dana CrystalGlamour.ro si […]

  9. Zamfir POP said

    Nu mai vin pe la tine: mâine mă pui să stau în cap …

  10. […] de la ora 5, Vania Parfumul ploii, Zina FEMEI IN OGLINDA 27 – Eva .Gonzalès, Daurel Dacã incercãm zilnic,1-2 minute, sã…, Anca Jurnalul unei femei simple 1,Auraș Şi cocoşul s-ar scălda, Dana CrystalGlamour.ro si […]

  11. daurel said

    @Zamfir
    Nu…
    Figurile e fac cu…cap.

Lasă un comentariu