Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

HW

Posted by daurel pe 15 Iunie 2013

Din mai multe motive si  câteva cauze, public cele de mai jos; in plus, ca in fiecare sâmbãta, am  ocazia sã-mi fac publicitate pe un blog renumit.

BACALAUREAT  2013

1. Aflati valoarea lui x din ecuatia: x = 2.
2. Suma a doua numere este 4. Numerele sunt egale. Aflati macar unul din cele doua numere.
3. Calistrat avea 10 ani cand mama lui l-a ars cu un fier incins pentru ca a luat un 9 la matematica. Cati ani are Calistrat la 2 ani dupa tristul eveniment?
4. Desenati un patrat.
5. Imaginati-va un trunchi de piramida triunghiulara regulata.
6. Puneti in ordine crescatoare numerele: 1,2,3,4,5,6,7,8,9.
7. Ganditi-va la doua numere la alegere si scrieti-l pe cel mai mare.

Se da textul: “Ana are mere”.
Pe foaia de examen sau pe o alta hartie pe care o aveti la indemana, servetel, ambalaj de ciocolata, etc. scrieti raspunsul la urmatoarele intrebari:
1. Ce are Ana?
2. Cine are mere?
3. Extrageti cel putin un fruct din text.
4. Desenati un mãr.
5. Scrieti un alt nume de fata in afara de Ana. Daca nu va amintiti e bun si un nume de baiat.
6. Alcatuiti o scurta compunere in care sa povestiti ce va trece prin cap.
7. Analizati textul in 3-4 pagini, sau la alegere scrieti un banc.*

*De dragul cuvântului „bocter-boacter”, am decis sa transcriu si un  banc de pe blogul mentionat.

Intr-un autobus intră un bărbat care strigă:
– Nu vă mișcați, acesta este un jaf!

Un student de pe scaunul din spate răspunde:
– Vai ce bine, am crezut că-i bocteru’!

&

PS. Sunt sigur cã si de aceasta data se vor gãsi unii sã-mi atraga atentia cã public glume vechi...

10 răspunsuri to “HW”

  1. anastasia said

    Vai, eu aş fi picat bacalaureatul! :))
    Vechi sau nu, eu nu le ştiam şi m-am amuzat copios. Mulţumesc.
    O zi minunată!

  2. Ăla cu boacteru e tare.
    La ştrec lucrau un boactăr şi un frânar. Amândoi fac un cheferist. !? Boactărul era boctăriţă.

  3. elly weiss said

    :)))) Rad pentru ca am convingerea ca si la subiectele astea foarte multi ar pica bacalaureatul. Sunt grele prin simplitate. :))
    Trebuie sa marturisesc ca n-am stiut ce-i boacteru’…asa ca am cautat. Buna gluma. Excelenta! :))
    Multumesc pentru apreciere.

    Happy weekend iti doresc!

  4. Minnie said

    Daca la matematica, ma mai descurcam, la limba romana cadeam sigur!
    Sa desenez un mar? Da ce eram la desen ? Acum sincera sa fiu, marul are pistil sau e de culoare albastra? 🙂 🙂 🙂

    Ps. Ma lamureste si pe mine cineva, ce este acela „bocter-boacter”… google de aici din NL zice ca nu stie! 🙂

  5. Irina said

    Îmi plac subiectele :). Se potrivesc de minune elevului contemporan. Chiar și profesorului contemporan, aș putea spune, iertată să-mi fie constatarea. Să nu generalizez, totuși :).

  6. Zina said

    Noroc cu webdex.ro care le stie chiar pe toate. N-as fi banuit in veci ca boacter inseamna „politist”, in argou.

  7. cartim said

    Subiectele sunt simple iar tocmai prin simplitate se pot crea probleme de rezolvare :))

    Imi plac subiectele …

    WE placut !!

  8. daurel said

    @Anastasia
    Io sustin ca sunt glume recente

    @Liviu Bimbea
    N-am prea auzit de boctăriţe; poate acum cu demnocratia…

    @Minnie
    Sunt sigur ca nici fiica-mea din Haga nu stie; desi, in copilarie, a stat cativa ani in jud. Alba
    boácter, -i, (boactăr), s.m. – 1. Funcționar, angajat al primăriei; cel ce strânge impozitele. 2. Cantonier (ALR 1964: 872). 3. Paznic de noapte, polițist. 4. Paznic de câmp, gornic, vătav, pândaș (ALR 1971: 421). – Din germ. Wächter „paznic” (DA cf. DER).

    @Irina
    Ma duce gandul la perlele de la examene; multe perle erau stilizate de profesori; majoritatea dintre ei au umor.

    @Zinna
    Nu e tocmai politist.

    @Cartim
    Ma bucur ca va plac.

  9. Asta da examen de cultura generala, cred ca atinge toate problemele spinoase din materia scolara parcursa de liceeni in 4 ani. Restul e umplutura!

  10. Zamfir POP said

    Ca să îţi fac pe plac, îţi atrag atemţia că … publici glume vechi …
    Să ai două zile minunate …. în fiecare zi!

Lasă un răspuns

 
