Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dupã cum am scris…

Posted by daurel pe 30 mai 2013

…in postarea anterioarã, folosesc intens textele  primite pe e-mailul familiei. Le-am grupat frumos in categoria Am primit de la... Cititorii interesati de glume bune pot selecta mereu aceste postãri dând clic  in coloana din  stânga paginii.

In perioada cat a fost defect grav laptopul am primit de la  Brudi din Brad(HD), precum si de la altii despre care nici n-ati auzit, o multime de documentare. Mi-a atras atentia unul intitulat Bancurile tinereţii noastre; iata un extras:

1.Trăim epoca marilor prefaceri:  Eu mă prefac, tu te prefaci, el se preface.

  Capitalismul este pe marginea prăpastiei. Ce face acolo? Se uită de sus la noi…

*

2.Concurs.

  Primul candidat este un tip cu pile:

–          În 1907 a avut loc o mare răscoală populară. În ce an a avut loc răscoala populară din 1907?

Cel de-al doilea candidat are numai relaţii:

–          În 1907 au fost omorâţi 10.000 de ţărani. Câţi ţărani au fost omorăţi în1907 ?

Al treilea candidat n-are nici pile, nici relaţii:

–          În timpul răscoalei din 1907 au fost omorâţi 10.000 de ţărani.  Vă rugăm să-i nominalizaţi.

*

3.La al 5-lea semnal va fi apă caldă:

  Pic, pic, pic, pic, pic! A fost apă caldă.

 ________________________________________

  4.Care este deosebirea dintre frigul de afară şi cel din casă? Ăla de afară e pe gratis.

 ________________________________________

  5.Ce este coada? Alinierea poporului la linia partidului.

 ________________________________________

6.Cum se numeşte organizaţia politica pensionarilor? 

Şoimii pieţelor.

$

Comentariul subsemnatului: stiu pe cineva care va spune, ca de obicei ca le-a „fumat pe toate”. Am luat masuri: am gasit blogul de unde au fost adunate cam toate bancurile tineretii…mele. L-am trecut in blogroll cu titlul Bancuri vechi; este plasat intre Bancuri despre justitie si Biblia lui Bartolomeu Anania

 

 

Lasă un comentariu