Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

HW

Posted by daurel pe 12 mai 2013

Happy Weekend
Am primit bancuri din mai multe surse; cele de la Brudi din Brad (HD) mi se par mai deosebite. Iata câteva mostre cu care particip la HW
*
1.
Orice as face sau as spune, tie niciodata nu-ti convine, mereu mã contrazici! i-a zis  sotul nevestei.
Ba nu-i adevarat!  rãspunse aceasta.

2.

A lăsat notebook-ul pe podea; soacrã-sa*, crezând că e cântarul electronic, a dorit să-și verifice greutatea…(…)

3.

-Ospãtar, asta e cotlet de miel sau de porc?
-Nu vã puteti da seama dupã gust?
-Nu!
-Si atunci ce vã pasã?…
4
Rabinul din Haifa era un jucãtor de golf pãtimas. Peste sãptamana fiind innorat, rabinul nu a putut sa joace golf.
Sâmbata dimineata se insenineazã, dar nici atunci nu putea juca golf, din cauza sabatului. Gândindu-se cã nu-l vede nimeni, rabinul s-a furisat totusi pe terenul de golf.
Insã tatal sãu il vede din Rai si i se adreseaza Domnului:
Fiul meu incalcã sabatul.
– Asteapta, imediat il pedepsesc pentru asta!
Rabinul ridica crosa si loveste mingea, care intra in gaura de la 250 m.
Asta numesti pedeapsa? intreba batranul evreu.
Pai sigur! râde Dumnezeu. Ce lovitura! Si nu poate spune nimanui!
5.
Pentru a stimula pofta clientilor de a face cumparaturi, supermarketul din zona in care locuiesc a recurs la o solutie ingenioasa:
Cand te apropii de sectorul „carne”, un dispozitiv emana mirosuri de barbecue si carnati prajiti. In dreptul rafturilor cu oua si produse de pui, se aude cotcodacitul gainilor,insotit de o aroma de oua cu sunca sau omleta. La fel, la sectorul de lactate se aude mugetul vacilor si se simte miros de iarba si fan proaspãt cosit.
De atunci nu mai cumpãr hartie igienica de la ei.
*
*
(*)Dupã cum a remarcat doamna Zina, am sters o postare intitulata „Coabitarea cu nurorile”. Motivul a fost cã  persoane din familie mi-au atras atentia cã sunt nedrept si …pãcãtuiesc prin invinovãtirea si judecarea  unor nãpãstuiti. Voi reformula si voi reveni. Povestea, caz  real, ce voiam sa o public seamãnã cu ce relatam in „Casa vieneza”:ideea e cã n-ar trebui sã ne punem rãu cu nurorile.
Sfatul meu e gratuit, n-am nici un interes direct: eu am fete…
&

10 răspunsuri to “HW”

  1. Gabriela said

    Ha-ha-ha…si-a veritifcat soacra greutatea pe notebook… 🙂 Si cat cantarea?

  2. elly weiss said

    Nu ti se pare, chiar sunt deosebite :))
    Sunt noi pentru mine si foarte, foarte bune. Primele trei mi se par rupte din realitate. Nici nu cred ca-s glume inventate. 🙂
    Ma bucur ca ni le-ai adus azi la Happy Weekend. O duminica frumoasa iti doresc!

  3. Zina said

    😆 Bună precizarea ”Eu am fete” !

  4. Uite că n-am ajuns în weekend, am ajuns la început de săptămână, dar îmi cade și mai bine așa: încep săptămâna cu dreptul, cu bancuri bune și un comentariu interesant lăsat la mine, pentru care chiar îți mulțumesc. Ai dreptate: cei care locuim în centru, mereu am avut casa aproape de zonele cheie din oraș (localitate). Și eu abia acum văd clar acest lucru, e adevărat!
    Știam că tu ai fete, așa că postarea era în regulă. 😉

  5. […] https://daurel.wordpress.com/ http://scrioa.wordpress.com/ http://malalt.wordpress.com/ http://tu1074.wordpress.com/ […]

  6. Mala Teaha said

    Eeeeeiii…eu m-am pus rau cu frate-meu in momentul cind am scris un material in care pomeneam despre matematica de clasa a patra si nestiinta unora de-a-i face fata conform noilor orientari pedagogico-ilogice!!! 😀 Materialul a devenit astfel privat si eu sunt singurul beneficiar al umorul sanatos la care am apelat in textul respectiv ca substrat literar!

  7. daurel said

    @Gabriela
    Soacrele sunt …incomensurabile!

    @Elly Weiss
    Viata bate …imaginatia.

    @Zina
    Evit conflictul de interese…

    @Mirela Pete
    …iar copiii si nepotii se vor orienta tot spre pozitii asemanatoare…

    @Mala Teaha
    Stiu sigur ca sunt citit de vreo zece persoane din familia largita;
    … jumatate din cititorii fideli.

  8. […] sugerez să vizitaţi: fewstuff, daurel, scrioa, malalt, tu1074, arthurelu, dictaturajustitiei, dragosteoarba, spanac., dordefemeie, […]

  9. […] Aurora,Vania, Gabriela Savitsky, Zina, Lili, Vienela, Gabi, Ghurhu, Daurel,Irealia,Pandhoraa,Minnie,Elly,Silving,Tina,Mala,Poclid […]

  10. […] Zina FEMEI IN OGLINDA 23 – Thomas Wilmer Dewing,Melanie,Aurora, Lili, Daurel,Irealia,Pandhoraa,Minnie,Elly,Isabelle,Silving,Tina,Mala,Poclid […]

Lasă un comentariu