Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc.Impresii

Posted by daurel pe 6 februarie 2013

Particip la WW cu  impresii de azi.

Sursa: internet, Django

 

6 răspunsuri to “Mfc.Impresii”

  1. CARMEN said

    un film bun! varianta din anii ’60 s-a numit simplu Django, cea noua (2012, in regia lui Quentin Tarantino – Golden Globe 2013) se numeste Django Unchained si are o distributie de zile mari! Jamie Foxx: Django, Christoph Waltz: Dr. King Schultz (Golden Globe 2013), Leonardo DiCaprio: Calvin Candie, Kerry Washington: Broomhilda von Shaft, etc! Nominalizat în cinci categorii la Oscar 2013… sa vedem ce va primi!
    happy WW! 🙂

  2. elly weiss said

    Nu l-am vazut. Nici nu stiu de se va intampla. Candva consumam filme pe paine….mi-a cam pierit interesul….

  3. daurel said

    @Carmen
    In postarea anterioara ziceam si eu la fel: un film bun, chiar spre foarte bun !

    @Elly Weiss
    La fim in oras n-am fos de peste 20 de ani.
    in postarea anterioara incercam sa-mi exprim bucuria si surpriza ca filmele se pot viziona convenabil pe internet….

  4. […] ale vieţii , Vasile “Transmite acest ghid celor pe care îi iubesti.” , Daurel Mfc.Impresii și cine mai […]

  5. […] întunecate ale vieţii , Vasile “Transmite acest ghid celor pe care îi iubesti.” , Daurel Mfc.Impresii, GabiJulius von Klever(31 ianuarie 1850 – 24 decembrie 1924), pictor peisagist rus și cine mai […]

  6. […] întunecate ale vieţii , Vasile “Transmite acest ghid celor pe care îi iubesti.” , Daurel Mfc.Impresii, GabiJulius von Klever(31 ianuarie 1850 – 24 decembrie 1924), pictor peisagist rus . […]

Lasă un comentariu