Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Azi am avut impresia cã…

Posted by daurel pe 6 Februarie 2013

…sunt actual, inspirat si cult!

Iatã cum s-a intâmplat.

Stiind cã un bilet costa 30 de lei, am refuzat oferta unor cunostinte de-a vedea in oras filmul Django dezlãntuit.

Ei si-au procurat biletele din timp, crezând cã va fi cine stie ce aglomeratie; n-a fost…Astfel am aflat cã  la spectacolul de  14 la 17 in sala cea scumpa au fost 6(sase) spectatori …

Azi am vãzut  filmul pe internet; daca mã luati repede, nu cred ca as regasi usor linkul cu filmul subtitrat …Sunt câtiva ani, poate douazeci, de când n-am avut rãbdarea sã vãd un lung metraj…Cred ca m-am ambitionat sã fiu in rând cu lumea…….

E un film bun.

Discutand cu unii care au mai vãzut filme moderne, am cãzut de acord cã una dintre gãselnitele ultimilor ani este sa-l faca pe spectator sã se creada destept, cult, inspirat…In genul spectacolelor cu cu tenori renumiti care cânta pe stadioane arii cunoscute…

De exemplu, eu „m-am sesizat” ca in acei ani nu exista dinamita; pe de alta parte, am impresia cã  auzisem despre renumita familie Dumas cã ar avea in   sânge ceva gene afro-caraibiene…; altii  au remarcat cã inainte de 1850 nu existau arme cu luneta…

2 răspunsuri to “Azi am avut impresia cã…”

  1. Zamfir POP said

    Acum, se foloseşte, simplu, mita. Fără … dina …

  2. daurel said

    @Zamfir Pop
    Din cauza asta ne-am inmultit in halul asta…

Lasă un răspuns

 
