Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cateva idei practice primite …

Posted by daurel pe 3 noiembrie 2012

…de la Brudi, Verona, Tatiana si Sanda.

1.

-Domnisoara, de ce v-ati numit câinele „Boule”?

-Pentru distractie. Când sunt in strada si-l strig, jumatate din bãrbati se intorc!
2.
 La un bijutier, sotia probeaza o bratara masiva din aur, apoi isi intreaba sotul, daca ii place.
–  Nu, draga ! Brãtara asta te ingrasa!
3.

Fiecare barbat de succes are in spatele lui o femeie.
Daca succesul continua, mai apar si altele…
4.
Dacă şeful e idiot, lasă-l s-o afle de la altul.

5.

Prietenii pot fi şi falşi, duşmanii sunt întotdeauna autentici.

6
A doua căsnicie e victoria speranţei asupra experienţei.
7.
Nu-i deloc greu să combini neplăcutul cu inutilul. E doar o chestiune de tradiţie.
8
Logica este ştiinţa care îi permite bărbatului să nu în­ţe­lea­gă femeia.
9.
 Oaspetele, oricât de bine l-ai hrăni, tot se îmbată.
10.
Vodca băută cu măsură e bună în orice cantităţi.
&
Updatarea de duminica, ora 11:
Am vãzut: cum se coaguleaza o masa critica la Turda; apoi, ce arata Ankeruhr-ul la ora 12.
Am auzit si  vãzut muzica clasica pe unul dintre  blogurile Cellei.
Plec la cumparaturi având in minte versurile:
Puţină apă şi puţină pâine
Şi ochii tăi în umbra parfumată.
 
 

8 răspunsuri to “Cateva idei practice primite …”

  1. […] invit la o plimbare virtuală  pe: Alexandru, Alice in WonderNet, Coolnewz, Daurel, Diverse, Elly Weiss, Fosile și pietre, Geanina, Paro Basil, Silving, SoriN, Teo Negură, tu1074, […]

  2. vienela said

    Multumesc de sfaturi. Pe unele chiar le voi pune in practica. :))
    Sa ai o duminica placuta!

  3. CELLA said

    mulțumim!, mereu am căutat dar din ce în ce mai rar și găsesc.. o fi bătrînețea..
    cînd ești tînăr ai răspuns imediat la mai orice

  4. Mirela said

    Primul banc e mortal, se reține! Dar și al doilea ..Și mă ”tem” că și cugetările sunt demne de aplauze. Mulțumesc, Daurel, am râs și mai râd încă. :))
    …,Bănuiam eu că vei citi acele versuri.
    Zi caldă ca pâinea proaspătă! 😉

  5. CARMEN said

    mi-au placut teribil primele 3! excelente toate! :))
    sa ai o duminica minunata!

  6. daurel said

    @Vienela,
    Sa fie cu folos !

    @Cella,
    Da, par a fi „mintea de pe urma”; io spun asa: sunt extrase din…declaratiile unor păţiţi.

    @Mirela Pete,
    Constat ca pentru Club a fost inca o etapa reusita; trebuia sa ma mobilizez si eu…; in urma cu vreo 50 de ani am secerat cu secera pe holdele familiei; era inainte de colectivizare…

    @Carmen,
    Doamne, ajuta !

  7. ellyweiss said

    „Prietenii pot fi şi falşi, duşmanii sunt întotdeauna autentici.”
    Daca celelalte scrise mai sus pot fi interpretabile sau relative…asta e perfect reala.

  8. […] invit la o plimbare virtuală  pe: Alexandru, Alice in WonderNet, Coolnewz, Daurel, Diverse, Elly Weiss, Fosile și pietre, Geanina, Pato Basil, Silving, SoriN, Teo Negură, tu1074, […]

Lasă un comentariu