Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MFC. Mãrile Sudului

Posted by daurel pe 18 iulie 2012

MFC=WW

Sursa: Istorii regãsite/ Viata lui Robert Louis Stevenson

PS. Azi am gasit CARTI AUDIO; functioneaza, merita !  Am trecut situl in blogroll.

10 răspunsuri to “MFC. Mãrile Sudului”

  1. ellyweiss said

    Nu am citit cartea desi am auzit destul despre ea.
    Sunt fata, ma preocupa mai putin ori chiar deloc comorile, insulele, corabiile 🙂
    O seara faina!

  2. CARMEN said

    o lectura buna pentru concediu 🙂

    felicitari pentru faptul ca poti sa citesti CA… eu nu ma pot acomoda cu acest nou stil. Prefer înca hârtia si-mi place sa simt copertile în mâna, sa înfig semnul de carte tot mai departe, pana când termin de citit.
    Oricum, cartile electronice sunt viitorul, se pare…
    Happy WW! 🙂

  3. […] să citească și vă invit să-i citiți pe: Cristi Milla, Dana Diaconu, Dani, Dan Văideanu, Daurel, Dragoș C.Butuzea, EuMieAlmeu și pe toți cei care trec pe aici și sunt interesați de lecturi […]

  4. […] CARMEN,Daurel,Diana,Elly,Florentina,Gabi,Lili,Lolita,Pandhoraa,Sara,Vanessa,Vania, Zina, Gabi Cimpoca,CELLA, -X-,Turry, Vera. […]

  5. Mirela said

    Trebuia s-o fi citit pe plajă! Era în ton cu locul, sau pe-aproape. M-am mulțumit cu Maria Galia Gruder și a sa Istorie fascinantă a pietrelor prețioase. 😉
    Mâine, Clubul scrie despre o Plimbare parfumată prin pădure. Dacă…și numai dacă ai timp, ești invitat cu respect. O zi reușită!

  6. […] CARMEN,Daurel,Diana,Elly,Florentina,Gabi,Lili,Lolita,Pandhoraa,Sara,Vanessa,Vania, Zina, Gabi Cimpoca,CELLA, -X-,Turry, Vera. […]

  7. […] CARMEN,Daurel,Diana,Elly,Florentina,Gabi,Lili,Lolita,Pandhoraa,Sara,Vanessa,Vania, Zina, Gabi Cimpoca,CELLA, -X-,Turry, Vera. […]

  8. Marycix said

    Felictări Daurel pentru ca faci publicitate pentru alte situri!

  9. […] CARMEN,Daurel,Diana,Elly,Florentina,Gabi,Lili,Lolita,Pandhoraa,Sara,Vanessa, Zina, Gabi Cimpoca,CELLA, -X-,Turry, Vera, Vania. […]

  10. daurel said

    @Ellyweiss:
    Cand am citit-o, acum vreo 50 de ani, nu stiam ca este o carte din literatura universala,

    @Carmen:
    Inca nu citesc carti electronice; doar ma pregatesc, ma obisnuiesc cu ideea.

    @Mirela:
    Pe plaja s-ar fi potrivit si varianta audio; protejeaza ochii, mai atipesti…

    @Marycix:
    Mereu am promovat siturile folositoare.

Lasă un comentariu