Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dacã iţi place cineva, …

Posted by daurel pe 15 iunie 2012

...dacã ţii mult la o anumitã persoanã, poate sã-si verse farfuria cu mâncare in poala ta si o vei ierta pe loc; insã nu  putem  suferi pe o altã persoanã  pentru felul in care ţine lingura.

Cam asa presupun eu cã funcţioneaza societatea.

PS. Am discutat indelung cu un prieten despre citatul: A mânca, act eminamente brutal și inestetic.

Pânã acum, n-am ajuns la nici o concluzie aplicabila.

Chiar daca pare o postare despre ospeţe, eu am scris-o cu gândul la recentele alegeri; nu sunt deloc mulţumit cã am votat precum majoritatea; mã credeam, mã stiam original

Updatare: Despre Eminescu, insa si despre o replica antologica a scris  azi  Roxana Iordache

12 răspunsuri to “Dacã iţi place cineva, …”

  1. CELLA said

    eu, în orașul meu, am reușit
    iar
    să fiu minoritară

    mulțumim!

  2. Hehe, eu am fost jumi-juma, m-a distrat raspunsul Cellei, ca l-a Cluj a iesit iar pitibocul :))
    Mai Daurel, la mine situatia a fost tare cacarisita, in sensul ca pe unul dintre uslasi, catindat la sefia CJ, ca sa ne intelegem, il stiu prea bine ca e magarel. De fapt magaroi, ca e umflat si diminutivele nu-l prind. Am mers pe principiul ca alegerile locale sunt consacrate, in principiu, votului dat omului si mai putin partidelor. Deh, trebuia sa-mi gasesc o scuza pentru gheara ce mi s-a pus in gat cand am votat portocaliul. Insa mai e ceva: eu am vorbit cu multa lume, si stii ce ziceau oamenii? Ziceau asa: domne, sa fiu al dracului ca il votam pe orisicare, numai nu pe ala!
    Sa vii cu un candidat corupt, nepopular, lipsit de carisma, ghiolban, dizgratios si arogant nu e prostie? Spune si tu!…
    E ca si cum, sa zicem, ca sa te parafrazez, m-as duce sa servesc nu caviar, ci un amarat de cotlet la shaormerie. Si nu-s pretentios, vezi bine, insa shaorma nu mananc si pace!

  3. Mulţumesc! Şi pentru referire, şi pentru vot. E pentru noi. Nu todeauna originalitatea e bună. Dimpotrivă. S-o păstrăm pentru profesia, pentru viaţa noastră personală. Când e vorba de interesele comunitare şi – să zic acea vorbă mare – naţionale, e bine să fim majoritari. 🙂

    Să dea Dumnezeu şi în privinţa asta: Tăiască Regele!

  4. vienela said

    Cat adevar in zicala cu mancarea. :))

  5. […] Și dacă un celebru pariu a fost făcut exact în anul 1779, între contele D’Artois și Marie Antoinette, în urma căruia s-a ridicat celebrul Château de Bagatelle, în mai puțin de 6 săptămâni, la liziera pădurii Bois de Boulogne, lângă Paris, în 1983 Jean Paul Guerlain a creat un parfum numit Jardins de Bagatelle. O grădină încântătoare, un basm plin de flori albe, iasomie, gardenia, flori de portocal, trandafiri albi, acidulat cu verdele crud al ierbii și atât de bine structurat, încât niciun acord nu este în plus și nu-l acoperă pe celălalt,  orchestrând suav această capodoperă olfactivă. Lăcrămioare suave, narcise, crini și tuberoze vin să acordeze notele înalte ale acestui parfum verde floral. Pentru că fiecare floare albă are aici șanse egale și crează la unison  o floare nouă, universală, necunoscută, dar extrem de agreabilă, cu un mister pe care gardenia sau iasomia din soliflore,  nu-l posedă.O floare inventată de Jean Paul Guerlain, purtată ca dar de preț odată cu parfumul Jardins de Bagatelle. Iubesc grădina ascunsă în acest parfum din flaconul arhitectural, evocând una din cariatidele castelului neoclasic care l-a inspirat.Veritabilă apă de lumină, parfumul e feminin și destinat celor care vor să trăiască din plin o vară frumoasă și plină de viață. E parfumul care , până în prezent și din câte cunosc eu, evocă cel mai fidel amintirea olfactivă a grădinii copilăriei mele. CARMEN, Daurel,Elly,Florentina,Lili,Lolita,Vania,Pandhoraa,Gabi,Zina. […]

  6. […] Mirela Pete, Daurel. 45.731283 21.235517 Share this:StumbleUponDiggRedditLike this:LikeBe the first to like […]

  7. […] maxime: Adi Voicu, Daurel, Gabriela Savitsky, G1B2I3 45.958950 23.570869 Share […]

  8. […] CARMEN, Daurel,Lolita,Pandhoraa,Zina. […]

  9. daurel said

    @Cella:
    Pana acum am fost cam sistematic in tabara minoritara;
    de data asta am votat mai la suparare…

    @Teo Negura:
    Nici mie nu-mi place Teodor Atanasiu; prea s-a miticit…

    @Roxana Iordache:
    Doamne, ajuta-ne !

    @Vienela:
    Multumesc.

  10. […] vă invit să-i citiți pe: Carmen, Cartim, Coolnewz, Cristi Milla, Dan Văideanu, Dana Diaconu, Daurel, Diverse, Dojo și pe toți ceilalți iubitori de lecturi […]

  11. Dan said

    Da Roxana, traiasca Regele! Cât despre majoritate, nu prea cred, uite cum e Franta dupa 50 de zile.
    Daurel, dacã ţii mult la o anumitã persoanã chiar îti doresti sa-ti verse mâncarea în poala ca sa intri în vorba cu ea…

  12. daurel said

    @Dan:
    Roxana Iordache este foarte bine informata si documentata; merg pe mana dumneaei in ce priveste strategia.
    Dpdv tactic mai „cujet”…
    PS. V-am trecut si eu in blogroll.

Lasă un comentariu