Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

In cele câteva zile …

Posted by daurel pe 14 Iunie 2012

…când n-am avut semnal de internet, deci in perioada in care n-am postat si n-am comentat pe bloguri, am inregistrat un numar de cititori peste media cu care mã obisnuisem. Urmeaza sa fac o analiza mai amanuntita a cuvintelor cheie utilizate de internauti….

La prima vedere, 15,7 % dintre cei care nimeresc de pe internet pe blogul meu cauta discursuri.

Alte glume vechi si...

4 Răspunsuri to “In cele câteva zile …”

  1. Zina said

    Probabil sunt elevi de-a opta, care cauta discursuri create de altii pentru a le spune profesorilor „la revedere” si sa le multumeasca pentru eforturi cu „cuvinte izvorate din sufletul lor” ! 😉

  2. […] Daurel.In cele câteva zile … 45.766430 22.920679 Like this:LikeBe the first to like this. […]

  3. g1b2i3 said

    Bine-ati revenit!
    Uneori e bine sa n-avem semnal de internet sau sa ni se strice calculatorul!

  4. daurel said

    @Zina:
    as vrea sa-i ajut, insa mi-e greu sa ma (mai) transpun…

    @G1b2i3:
    Asa-i, am avut ocazia sa vorbesc/ barfesc cu vecini si cunostinte (dez) informate de televiziuni, deci oameni care n-au indoieli…; au convingeri ferme.

Lasă un răspuns

 
