Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

DIGI 24 este…

Posted by daurel pe 24 aprilie 2012

…canalul de stiri accesat de mine cel mai des; mi l-am trecut si in blogroll.

Este un post  gãsit recent.  M-am bucurat  când am aflat cã redactorul sef este un blogger cu care corespondez de câtiva ani. In fiecare miercuri sunt tentat sã-i fur câte o imagine foto pentru a participa si eu la reuniunea WW

Cum e normal, jurnalistul la care ma refer are doua bloguri: unul de familist si altul profesional/profesionist.

PS. Bancul care i-a scos din minti pe greci, dar la care râde tot restul Europei, nu este de pe nici un canal de stiri, ci  primit de la Brudi din Brad(HD):

Noua initiativa UE: Adopta un grec pentru doar 500 de euro!
Pentru aceasta suma, el va face tot ce n-ai tu timp sa faci:
– va dormi pâna la amiaza,

– va citi ziarele,
va bea o cafea,
– va discuta despre sport si politica,
– va trage un pui de somn dupa-masa,
– va merge la bar, la restaurant si la chefuri!

Bonus:
Noua moneda a Greciei se va numi „Zeuro”.

7 răspunsuri to “DIGI 24 este…”

  1. ginamihai said

    Adică ne vom putea inspira, în privința monedei, asta, ca să nu primim daruri de la greci.
    Trebuie doar să găsim prefixul potrivit!

  2. Zina said

    Hihi, sa-i spunem la a noastra ao-leu !!! 😀

  3. CalinH said

    Mă văd nevoit să fac o precizare importanta: jurnalistul la care presupun că te referi este redactor șef al site-ului digi24.ro, nu al postului de televiziune.

  4. Vania said

    Regret că nu sunt grec, văd că avem multe în comun!…

  5. […] Carmen, Nicu Scutaru, Daurel, Gabi. 45.731283 21.235517 Share this:StumbleUponDiggRedditLike this:LikeBe the first to like this […]

  6. Marycix said

    Bun, bun bancul…Grecii știu să trăiască!?

  7. daurel said

    @Ginamihai:
    Ao-Leu

    @Zina:
    Un „ao-leu usor” usor, pentru ca tot romanu’ sa prospere.

    @CalinH:
    Eu n-am vazut nici un post tv cu acest nume; acum sunt curios…

    @Vania:
    N-au zis nimic de internet…

    @Marycix:
    Grecii actuali ar vrea respect vesnic pentru realizarile popoarelor antice…

Lasă un comentariu