Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Why children need a pet

Posted by daurel pe 15 martie 2012

M-am supãrat atât de tare cã nu se vad pozele din postarea anterioara, incât am cautat pe net ceea ce am primit pe mail.

Why children need a pet

PS.Am verificat: postarea despre eșece rezista cu succes !

10 răspunsuri to “Why children need a pet”

  1. Ulise said

    Bravo! Îmi place cum … combaţi.

  2. Marycix said

    Superbe imagini! Stiu ca este bine pentru copii sa aiba in preajma lor animale, eu am copilarit la tara si am beneficiat de acest lucru. Ma intristez stiind ca pentru copilul meu nu este posil din cauza alergiei si pentru ca locuim la bloc unde este mai greu sa intretii un pet. Dar poate ne facem o casa…si curte!

  3. […] Cimpoca,Dana,Daurel,Costin,Gabi,Florentina,Lili,Gabriela Elena,Zina, Rokssana,Theodora,Tury,Octo […]

  4. daurel said

    @Ulise,
    sunt 2-3 idei in postare; nici nu-mi vine sa cred ca le aprobi pe toate !

    @Marycix,
    Sa aveti mereu bucuria sperantei !

  5. […] ,Gabi Cimpoca,Dana,Daurel,Costin,Gabi,Florentina,Lili,Gabriela Elena,pandhoraa, Rokssana,Theodora,Tury,-X-,  Aurora […]

  6. […] Vania,Zina,-X- ,Gabi Cimpoca,Daurel ,Gabi,Florentina,Lili,Gabriela Elena,Daurel, Rokssana,Tury,  Aurora PRIMĂVARA ŞI NOI., […]

  7. […] Cimpoca,Daurel,Gabi,Florentina,Lili,Gabriela Elena,Daurel, Rokssana,Tury,  Aurora PRIMĂVARA […]

  8. […] Cimpoca,Daurel,Gabi,Florentina,Lili,Gabriela Elena,Daurel, Rokssana,Tury,  Aurora PRIMĂVARA […]

  9. […] Vania,Zina,-X- ,Gabi Cimpoca,Florentina,Lili,Gabriela Elena, Rokssana,Tury,  Aurora PRIMĂVARA […]

  10. […] mai multe despre Errol Le Cain. CARMEN, Zina,-X- ,Gabi Cimpoca,Daurel, Florentina,Lili,Gabriela Elena,Daurel, Tury,  Aurora PRIMĂVARA ŞI NOI. ,pandhoraa, […]

Lasă un comentariu