Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Analiza si sinteza

Posted by daurel pe 26 decembrie 2011

Alt titlu n-am gasit…

…  dupa recitirea Leacurilor de pacalit iarna, pãstrate  in blogrollul meu sub numele de Leacuri de la Zamfir.

Iata o  mostra:

Alimentele care ne fac fericiti

In orice supermarket bine garnisit se gasesc alternative demne de luat in seama la pilulele antidepresive prescrise de doctori. Substanta responsabila pentru buna noastra dispozitie se cheama triptofan si este un aminoacid ce participa la producerea serotoninei, cea care declanseza in creier sentimentele pozitive.
Iata topul alimentelor detinatoare de triptofan in cantitati apreciabile:
* suc de lamaie (preparat proaspat, din zeama si coaja alba din interior) – 450 mg/100 ml
* cascaval cu gauri – 430 mg/100 g
* ton – 300 mg/100 g
* carne de vita – 295 mg/100 g
* carne de pui – 230 mg/100 g

Restul substantelor si metodelor -cu sau fãrã triptofan–  le gãsiti, dupa cum spuneam, la Zamfir (l-am citat si cu ultima postare pentru a beneficia de un amãrât de ping).

Remedii antidepresive dezvaluie si alti câtiva colaboratori din blogrollul meu:

Zina, Ulise, Teo Negura, Gabi, Stropi De Suflet, Rockssana, Napologhia, Mirela Pete, Max Peter, Maricyx, Lecturile Zinei, Lady AVania, Incertitudini, I.O.Flavius (mai rar), Gabriela Savitsky (nu ma refer la recenta intentie de greva a foamei…), Ema din Viena, Daniel Tudose, Dana din Gibraltar, Cati Lupascu, Carmen din Germania, Calin Hera, Andi Bob, Ana Usca, Adriana cu Dardindar, Abbilbal, care ne anuntã cã a disparut Mosu, deci azi are  o tema politista…

PS. Sper ca blogurile colorate sunt pinguri…

9 răspunsuri to “Analiza si sinteza”

  1. Ulise said

    Eşti atât de deprimat încât pilulele antidepresive nu ţi s-au pinguit!
    Dar … sî fii sănătos şi să primeşti cu bucurie mulţumirile noastre pentru că-ţi aminteşti de noi!

  2. La pinguri chiar nu mă pricep, la aliment de „confecționat „fericirea nu mă gândesc- prefer să gust clipa!
    Mulțumesc pentru intenție!

  3. […] tuturor pinguitorilor (şi nu doar): Ana Usca, Coltu, DanaP, Daurel, Florina, Gabriela Elena, Luna Patrata, Mesterul Manole, Mirela Pete, Pluta, Theodora, Tu1074, […]

  4. Zina said

    Da, la mine a fost ping și mulțumesc !
    Mă bucur că mă socotești printre producătorii de remedii antidepresive, chiar asta îmi doream, Daurel ! De altfel, și tu te afli în rândurile noastre, eu te citesc cu plăcere de fiecare dată.
    Sărbători fericite în continuare !

  5. […] iuliaradu, calin, cristiandima, daurel 44.437711 26.097367 Rate this: Share […]

  6. […] de Cluj,Xaba,Zina,Cella,  Teo Negura,Ana Usca,  Aurora ,  Gabi Cimpoca,  Coltulcumuzica,  Daurel, Rokssana, Gabriela Elena, Griska,Max Peter,Luna Patrata,  Coolnewz,Theodora,tot despre […]

  7. daurel said

    @Ulise,
    Cred ca unii si-au zavorat usa…

    @Incertitudini,
    Nu-i nici o problema; cercetatorii cauta in continuare…

    @Zina,
    Multumesc de vestea buna.

  8. […] Daurel.Analiza si sinteza 45.766430 22.920679 Like this:LikeBe the first to like this post. […]

  9. Zamfir POP said

    Dacă numai pentru ping mă citezi, …

Lasă un comentariu