Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Prietenul meu din Oradea…

Posted by daurel pe 27 Decembrie 2011

…este o persoana motivata, deci foarte activa si implicata. De vreo 3-4 ani, de cand i-am spus ca astept pensia si n-am de gand sa ma mai angajez, ma  ispiteste cu intrebari.

Constatand ca nu ma plang de lipsuri, prietenul mã tot indeamna sa plusez, sã-mi traiesc viata…

Sugestiile lui bat spre cãlãtorii, croaziere, sã merg in statiuni, sã fac vizite; mã invita sã locuiesc la el si sã-mi imbunãtãtesc sãnãtatea la bãile din zona. Probabil ar dori si sa-mi povesteasca pe indelete despre cãlãtoriile fãcute de el, despre noua lui viziune privind soarta pruncilor de la tara realizati la oras…; cam asta am inteles eu din desele noastre convorbiri telefonice.

De un timp se simte dator sa ma incurajeze; are impresia ca am renuntat la bãtãlii…; se vede ca nu-mi citeste blogul

Azi cred ca l-am lamurit. L-am intrebat daca isi aminteste sa fi lipsit vreodata parintii lui de acasa, daca mai stie la ce vârsta a construit taica-sau casa…

Dintrodata s-a luminat: „inseamna cã tu ai o gospodarie!”

L-am prins:  n-a urmarit niciodata firul povestilor mele; cum sa am numai o gospodarie ? Sunt eu mai nepriceput decât Nastase ?

PS. Trebuia sa-i amintesc ca cine are iscusinta, trebuie sa se roage sa primeasca intelepciune; daca primeste intelepciune, este obligat s-o transmita, altfel este pacat…

4 Răspunsuri to “Prietenul meu din Oradea…”

  1. Zina said

    Ehe, aici ai grăit adânc… „Trebuia sa-i amintesc ca cine are iscusinta, trebuie sa se roage sa primeasca intelepciune; daca primeste intelepciune, este obligat s-o transmita, altfel este pacat…”

  2. […] Colţul cu muzică, Daurel, Gabriela Elena, Manole, Rokssana, Shayna, Teo Negură, Theodora Marinescu, Tu1074. 45.731283 […]

  3. Nu întâmplător se spune „Un prieten te prinde de mână și-ți atinge sufletul!”

  4. daurel said

    @Zina,
    Am povestit un citat din Biblie…

    @Incertitudini,
    Deocamdata mi-a atins orgoliul…

Lasă un răspuns

 
