Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Pânã sã-mi vinã inspiratia pentru a scrie…

Posted by daurel pe 20 noiembrie 2011

…ce am invãtat din predicile de la bisericile frecventate in aceasta toamna, mai ciugulesc câteva glume de la Paul

*
Un preot explică la ora de religie:
– Dumnezeu l-a creat pe Adam si cu o coastă din Adam a creat-o pe Eva..
– Părinte, îl întrerupe un elev, tata spune că ne tragem din maimute.
– Ascultă, zice preotul plictisit, cazul familiei tale nu mă interesează. Eu vorbesc în general.

&

Unul dintre pasagerii de pe vapor ii atrage capitanului atentia ca pe o insulita e un om zdrentaros care sare si da din maini langa un foc.
– Cine e tipul? Ce-o fi cu el?
– Nu stiu, zice capitanul, insa de cate ori trecem pe aici se bucura nespus!

&

„E bine ca atunci cand esti elev sa inveti poezii, pentru ca asa cum depun oamenii bani in banca, pentru mai tarziu, trebuie sa aduni poezii in scoala, ca sa ai poezie cand te faci mare.” – Ana Matei, 12 ani

Comentariul meu: despre ultima, asta cu poezia si banii, pot sã spun cu convingere cã este o copilarie

3 răspunsuri to “Pânã sã-mi vinã inspiratia pentru a scrie…”

  1. Atenție- doar cu gheață!

    Oamenii de stiinta britanici,​ in urma cercetaril​or privind efectele alcoolului​ asupra organismul​ui uman, au stabilit urmatoarel​e:
    Vodka + gheata = afecteaza rinichii
    Rom + gheata = afecteaza ficatul
    Whisky + gheata = afecteaza inima
    Gin + gheata = afecteaza creierul
    Cine ar fi crezut ca nenorocita​ aia de gheata poate afecta in asemenea hal organismul​ ?!?

  2. Cred că din cauza gheții am uitat și eu poeziile !

  3. daurel said

    @Incertitudini,
    Chiar…

    @Dictaturajustitiei,
    matematica induce o poezie mai temperata

Lasă un comentariu