Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Glume mereu valabile

Posted by daurel pe 4 noiembrie 2011

Nu mai zic pãrerea mea, deoarece mi-a atras atentia Zamfir cã se subintelege; atât mã duce capul…

Intr-o frizerie. Frizerul, taindu-l pe client de vreo doua ori, incearca sã discute cu el:
– Ati mai fost la noi pâna acum?
– Nu, urechea mi-am pierdut-o in razboi.

 

Românii la (o) olimpiada.
In prima zi au luat o medalie.
A doua zi au mai luat una.
A treia zi i-au prins.

 

In microbuz:

– E cineva fãra bilet, in fund ?
– Eu, da mi-l bag imediat!!

 

Sotul se intoarce tarziu acasa si incearca sa se bage in pat fara sa-si trezeasca nevasta. Sotia il intreaba:
– Ai venit, hai? Cat e ora?
– 10.
– Cum “zece”, daca eu am auzit pendula bãtând unu?

– Pai si, ce? Vrei sa
bata si zero ?!

&

 

Sotul: Nu mai fi suparata! Îti promit ca te fac cea mai fericita femeie din lume.
Sotia: Cînd pleci?

 

Un bancher discuta cu prietenul sau:
– Iti inchipui, m-am indragostit! Ea are 20 de ani, eu 65!
Ce crezi, sansele mele vor creste daca ii voi spune ca am 50?
– Sansele tale vor creste daca ii vei spune ca ai 80!

&

Spune, Ioane, gasit-ai vreodata bãrbati strãini in sifonier, cum tot arata in filme?
– Nu! Toti erau români….

8 răspunsuri to “Glume mereu valabile”

  1. Marycix said

    Bune, bune glumele Daurel! Multumesc!

  2. […] Daurel.Glume mereu valabile […]

  3. Cred ca una dintre glume o stiam de mai demult! 🙂
    Un weekend frumos!

  4. Perfecte la început de weekend! Să râdem! 🙂

  5. […] cu muzică, Teo Negură, Gabriela Elena. Max,Tudor,Sara,Zina,Theodora,Lili,-X-,Luna Pătrată,Daurel,Lolita,Octo Cat.Si nu […]

  6. […] Abisuri,  Alice, Androxa, Atlantisra, Carla, Carmen, Carmen Amza, Călin, Daurel, G1b2i3,  Gabrielle, George,  Gina, Ioan Usca, Lolita, Perspective, Peter, Ragnar, […]

  7. Ar trebui să renunțați la gluma pe care o știe Gabi, ea este fată foarte serioasă!

  8. […] Amza,Călin, Daurel, G1b2i3,  Gabrielle, George,  Gina, Ioan […]

Lasă un comentariu