Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Marţi, partea plina a paharului

Posted by daurel pe 7 iunie 2011

Uneori este bine sa… nu fie rãu, ar zice Mircea Badea la o ora tarzie din noapte.

Ieri am citit câteva postãri in care rãzbatea o anumita multumire, poate chiar recunostinta pentru impliniri de moment, de etapa…; este vorba despre autori constienti de mersul vietii; indraznesc sa insir si eu cateva lucruri de care sunt multumit:

– am plantat, cu ceva sãptãmani in urmã, câteva rãsaduri de rosii, unele primite din surplusul vecinilor; s-au prins toate 16;  ( nu-i bine sa le numeri… )

– am aflat cum se numeste planta care apare spontan in fiecare vara: motul curcanului.

Poza este de pe internet; gardurile mele sunt mai noi; tot vopsesc la ele de vreo trei ani…
–  prin tag-ul discursuri scolare au sporit vizitatorii cu cca 30 %; doar Patriciu intârzie, desi-l amintesc cu insistenta…
–  am decis sã dau cãrtile cu mobilierul de biblioteca cu tot; nu mã mai chinui sa le dau basarabenilor
– desi ciresii plantati acum trei ani n-au legat rod, sunt multumit cu cele 6-8 kg culese de pe ciresul adus in urma cu 20 de ani de la Hãpria, Alba…
– pisica,  „culeasa” de pe strada, deoarece se pregatea sã fete sub masini,  a adus pe lume patru pisoi; azi 7 iunie.
– tot azi, Miki, fosta judecatoare in Oradea, a sunat azi cã a primit pensia si poate sã ne restituie imprumutul; omul care vine cu banii nu va pleca cu mana goala: ii dãm pisica si pisoii..
e de bine: am deja o cusca potrivita, moderna, pentru transportat animaluţe…Nici n-o  mai vreau inapoi…
*

10 răspunsuri to “Marţi, partea plina a paharului”

  1. Zina said

    Mă laud şi eu cu o împlinire, care sigur nu e trecătoare. Am descoperit cândva blogul dvs. şi l-am admirat. Nu pot să înţeleg ce s-a întâmplat, nu l-am trecut imediat în blogroll, am citit prea multe, am fost şi plecată…Am găsit azi, la spamuri, un ping (dacă aşa s-o fi numind) de aici. Nu ştiu de ce nu l-am şters, de obicei asta fac cu spamurile, fără să le dau prea multă atenţie. Am venit aici şi am descoperit cu plăcere că sunt în blogroll şi că am mai trecut pe aici…Acum nu vă mai pierd !

  2. Planta așa se numește, este anuală, m-am bucurat de ciudățenia ei anul trecut.
    Cireșii noștri, deși cumpărați cu etichetă de altoiți, nu vor să rodească..cât despre pisoi, aș zice că sunt cam mulți, plus ce va mai da Domnul..

  3. p.s. este marți, mi-am oferit daruri( după ziua de șase), sponsorul fiind fiul din capitala britanică!!

  4. lucia said

    Am avut o zi grea…Cu ajutorul unor expresii licentioase spuse in gand,am razbit.Mi-era dor de dv. asa ca am trecut sa va salut:)

  5. daurel said

    @Zina
    Multumesc.

    @Incertitudini
    A fost o primavara potrivnica ciresilor
    PS. voiam sa postez si despre cele trei ceasuri rele; mai bine altadata…

    @Lucia
    V-am spus si altdata ca nu merita sa ne suparam pe contemporani; sustin ca trebuie sa ne rugam pentru indreptarea dusmanilor…

  6. […] Gabi123,Danielle , Gabriela Elena , Aurora,  Xaba, Dexign, Costin Comba, Cati, Ana Usca,  Daurel, Caius, Scorpio, Cella,Teo Negura,Melami, ,Gabriela Savitsky Giana,Gabi Cimpoca, Ilarie, Ioan Sorin […]

  7. […] Gabi123,Danielle , Gabriela Elena , Aurora,  Xaba, Dexign, Costin Comba,  Ana Usca,  Cati, Daurel, Caius,  Cella,Scorpiuţa, Teo Negura, Gabriela Savitsky, Melami, Giana,Gabi Cimpoca, Ilarie, […]

  8. […] Vania, Haicăsepoate, Coolnewz,  Gabi123,Danielle , Gabriela Elena , Aurora,  Ana Usca,  Cati, Daurel, Caius,  Cella, Scorpiuţa, Teo Negura, Gabriela Savitsky,  Gabi Cimpoca, Ilarie, Georgi, Ioan […]

  9. […] Marti, partea plina a paharului (daurel.wordpress.com) […]

  10. […] Marti, partea plina a paharului (daurel.wordpress.com) […]

Lasă un comentariu