Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Top 10

Posted by daurel pe 3 Mai 2011

Când vreau sa-mi verific sincronizarea cu contemporanii apelez la topuri; sunt domenii unde nu recunosc nici un nume; de exemplu:

Azi am constat ca stiu câte ceva despre fiecare scriitor  din TOP 10 FORBES.

Desigur, articolul se refera la câstigurile acestora din vânzarile de carti; stiu ca cititorii acestui blog au alte criterii in aprecierea literaturii, nu se iau dupa moda, publicitate si complicitati…

Am gasit in top si pe Neagu Djuvara, ceea ce m-a bucurat; este unul din motivele de-a fi multumit ™ si de ziua de azi. Este in top si ultimul deconspirat ca si-a turnat colegii la Securitate; eu cred ca vor fi  deconspirati inca vreo 3-4 din cei 10…

As mai spune ceva despre topuri. Consult destul de des in EVZ topul stirilor clasificate dupa accesari; de obicei mã supãram, vãzand câta  lume isi cauta horoscopul…Horoscopul era cea mai accesata stire.

Azi, cititorii ziarului mentionat au cautat tot ceva legat de soarta, insa cumva la alt nivel; iata ce ne preocupa ca si colectivitate, marti 3 mai ora 9.30 a.m :

  1. „Tatăl meu, Osama bin Laden”. Copilăria alături de „un monstru”4590 vizualizări
  2. EXCLUSIV EVZ. Fostul şef al spionajului militar, despre moartea lui Osama bin Laden3008 vizualizări
  3. Schwartzenberg: 100.000.000 €, disponibili pentru Realitatea TV1216 vizualizări
  4. Vremea în care gangsterii asfaltau Capitala972 vizualizări

Nota: TM . Oprah ar fi spus cã vom fi mai fericiti dacã vom nota zilnic in jurnal câteva lucruri de care suntem multumiti

5 răspunsuri to “Top 10”

  1. Eu aș fi vrut să notez că vă bucurați că domnul Neagu Djuvara este în top- citisem doar prima parte a enunțului, deja ziua mea este gri.

  2. Nu mai citesc presa online.Doar titlurile din care aleg o stire pentru blog si nu numai.
    Ma bucur ca si domnul Djuvara e in top.

  3. […] Daurel.Top 10 […]

  4. Imi place Oprah si imi place si sfatul pe care, prin intermediul dvs, ni-l da astazi.

  5. daurel said

    @Incertitudini, da obisnuiesc sa lansez cel putin doua teme, idei; sa fie masa bogata…

    @supravietuitor, este un top al castigurilor din vanzarea de carti; si eu ma bucur de succesul dlui Djuvara.

    @Cati Lupascu, Oprah este un fenomen; poate si un model…

Lasă un răspuns

 
