Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Discurs despre regrete

Posted by daurel pe 2 iunie 2011

Mã simt obligat sã mai lansez azi o postare; din câteva  motive:

1- vreau sa inteleg cândva discursurile in engleza ale unor inovatori gãsite azi intr-un ziar; sunt curios daca acestia regreta ceva; nici eu nu regret cã nu stiu engleza, insa nu sfãtuiesc pe nimeni sã neglijeze aceasta sansa de emancipare.

Generatia mea nu prea trebuia sã invete; avea alte atuuri; daca te declarai sãrac , cinstit si cu pãrintii departe, primeai casa

2- desi am mai scris despre discursuri, am omis sã subliniez cã  discursurile sentimentale trebuie sa contina formularile: regret sincer, abia azi realizez, cer scuze celor/tuturor/…Alte discursuri sunt borne, repere, viziuni.

3- cei mai multi ajung pe blogul meu cãutand discursuri scolare; urmeaza Daurel, dar si… zamfir (!)

Cauta termeni pentru 7 zile terminate 2011-06-02 (Sumar)

serbari scolare invatamant primar 18
serbari scolare ciclul primar 16
discursuri scolare 15
daurel 11
serbare scolara 6
daurel’sblog 5
discurs diriginte 4
modele discursuri 3
stropirea pomilor 3
serbare de sfarsit de an scolar-ciclul primar 3
zamfir pop 3

6 răspunsuri to “Discurs despre regrete”

  1. Zamfir POP said

    Nu recunosc nimic: cine mă cută pe blogul tău, e treaba lui!
    Să ai o zi minunată în fiecare zi!

  2. […] Parfumul inocentei: Aliosa, Andi, B(alt)azar, Carmen, Carmen Negoita, Cella, Clipe de Cluj, Daurel, Deepiny, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Savitski, Gabi, George, Gina, Vania, […]

  3. […] inocenţei: Aliosa, Andi, B(alt)azar, Carmen, Carmen Negoita, Cella, Clipe de Cluj, Daurel,Deepiny, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela […]

  4. […] Discurs despre regrete (daurel.wordpress.com) […]

  5. […] Discurs despre regrete (daurel.wordpress.com) […]

  6. […] Discurs despre regrete (daurel.wordpress.com) […]

Lasă un comentariu