Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Nãstase, cel cu patru case…

Posted by daurel pe 2 Iunie 2011

…nu m-a indignat cã era bogat, ci aroganta si zeflemeaua…aroganta.

Mã enerva si când incerca sã ne dea lectii  exemplificand cu ferma lui de la Cornu…Deja-i istorie, insa o reamintesc, in special pentru cei din familie,  deoarece atunci m-am ambitionat sã promovez de la trei  la patru case; atunci am renuntat sã-mi schimb Dacia model 1976, pentru a cumpara o garsoniera; la pretul unui Ford Fiesta, care este tot un fel de Dacia, respectiv un accesoriu ce nu atrage invidii.

Deci, vreau sa aduc vorba despre invidie.

Am recunoscut: mã suspectez de ambitie, daca sunt si invidios este mai grav…

Invidia este dublata de ura; ura ii scoate pe oameni din imobilism, asadar poate fi folosita in politica; mai ales in campanii electorale; dar nu numai…Iata ce au gasit jurnalistii cã poseda colega lor Rodica Culcer, care este din generatia lui Bãsescu si Nãstase:

(…)ea declară şase apartamente: patru în Bucureşti, unul la Tg. Jiu şi unul la Londra. În declaraţia de avere pe 2008 scrie că valoarea de impozitare a apartamentului londonez este de 64.000 de lire sterline. Din închirierea lui a câştigat, în 2008, 6.000 de lire sterline, în 2009 – 6.000 de lire, iar în 2010 – 4.200 de lire sterline. Apartamentul din Londra a fost achiziţionat în 1999.

Când vreau sa testez invidia cuiva, il laud pe Patriciu; nici nu-mi vine greu, deoarece il apreciez. Are clasa; chiar si ambitiile emana excelenta.

Reamintesc doar, ca de multi ani, Patriciu nu mai afecteaza negativ bugetul Romaniei; mai mult: prin sutele de magazine MIC.RO creaza locuri de munca. Afacerile cu petrol, daca nu le lua el, le luau altii; oricum nu le luam eu…Cã a manipulat bursa, este discutabil; si eu le-as fi spus prietenilor cã vând actiuni; oricum actiunile mele, primite gratuit de la Vacaroiu, nu mi le cumpara nimeni…

In concluzie: Basescu  stârneste invidia si ura; probabil va ceda casa din Mihaileanu, va sacrifica câtiva fosti apropiati, poate si pe Udrea…Daca reuseste sa confiste cateva averi, va reusi sa modifice si constitutia; desi, nu acesta-i este planul...

PS.Este posibil ca nefericitul Nastase sa nu fi furat, ci chiar sa fi mostenit; revin la cazul meu, un fericit nebugetar: pe vremea  lui Nastase, suplimentar fata de locuinta cu origini in comunism, familia mea a mostenit o casa la Cucuietii din Deal si una la Cucuietii din Vale…

Pe undeva, ii sunt recunoscator fostului Bombonel cã m-a ambitionat…Acum as vrea sa fiu bugetar pentru a reusi sã pun termopane tuturor acelor case pentru a le valorifica odata cu terminarea recesiunii…

Ati cunoscut bugetari fãrã termopane?

Tot cãutand cum era pe vremea mea, am mai gãsit:


Un răspuns to “Nãstase, cel cu patru case…”

  1. Mie mi s-a părut (cel puțin) bizară asocierea colecționarului rafinat cu vânătorul..

Lasă un răspuns

 
