Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC. Căni preferate

Posted by daurel pe 21 martie 2018

Imagini pentru cani personalizateImagini pentru cani personalizateImagini pentru cani personalizate cu ardeleni

Cu acest articol particip la rubrica Miercurea fără cuvinte initiata in anul 2010 de Carmen.

*
*

8 răspunsuri to “MfC. Căni preferate”

  1. Diana said

    Au devenit – instantaneu – si canile mele preferate! 🙂
    Happy WW!

  2. daurel said

    @Diana,
    Mă bucur.
    Happy WW!

  3. CARMEN said

    si io mi-s ardeleanca ☺☺☺ faine tare inscriptiile de pe cani!
    ma bucur mult ca participi la MfC cu toate prióblemele pe care le întâmpini din cauza legaturii internet. Apreciez efortul!
    Happy WW! ☺

  4. daurel said

    @Carmen,
    Multumesc!

  5. Hihih – imi place cana muncii… e cu albastru ca cerul. Foarte zen:)))
    Happy WW!!

  6. daurel said

    @Rux Copilarim,
    Multumesc pentru comentariu si apreciere!
    Toate cele bune!

  7. Suzana said

    Faine colectie de cani!
    Cea din dreapta insa, ar merita transformata in: „Am – Stiu – Vreau – Imi pasa!”. Tonusul optimist bucura sufletelul!
    O zi minunata, Daurel!

  8. daurel said

    @Suzana,
    AM… e o idee pentru anumite situatii; ieri era potrivita varianta cu N_AM…
    Toate cele bune!

Lasă un comentariu