Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc. Lopata cu buton

Posted by daurel pe 13 august 2014

Particip cu bucurie la o noua sesiune a Miercurii fara cuvinte.
e2n3zRE39M3S8sWBza7MsCOdGZez8yrn8dzdts3qjKyFLj7kYSOSRyyCKfGgwCg27shovel-2
Sursa:
http://stiintasitehnica.com/stiri/lopata-2-0

*
PS. Relatia mea cu uneltele am descris-o in postarea anterioara.
*

7 răspunsuri to “Mfc. Lopata cu buton”

  1. Mala said

    Am văzut şi minunea ! Huh, dacă ar lucra şi singură …

  2. abbilbal said

    Bună seara. MFC s-a terminat, dar micii mei îmblânzitori de șerpi mai așteaptă vizitatori. Mulțumesc.
    Să ai o noapte liniștită și odihnitoare.

  3. Vulpita said

    Wow, cata tehnologie! Ma depaseste! 🙂
    Numai bine iti doresc!

  4. Maria said

    🙂 ergonomica, nu gluma

  5. daurel said

    @Mala,
    Eu le-am vazut doar in poze.

    @Abbilbal,
    Am vazut evenimentul.
    Sa aveti bucurii !

    @Vulpita,
    E un domeniu unde este nevoie de multa inovare.

    @Maria,
    Este un pas spre mai bine…

  6. […] Zolty, Ella, incertitudini, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, Carmen, cuvinte, SoriN, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, […]

  7. […] de-ale prietenilor noştri:  tu1074, Zolty, Ella, incertitudini, Carmen, cuvinte, SoriN, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, […]

Lasă un comentariu