Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Azi, de 1 aprilie, am aflat …

Posted by daurel pe 1 aprilie 2014

… următoarele:

1.  Penelopa  si Zamfir Turdeanu’ aniversează.

2. Este recomandat să faci farsele înainte de ora prânzului, pentru că altminteri vei avea ghinion tot anul.

3. incă două bancuri (apolitice):
 Ion si Vasilie vor sa se lase de baut si nu stiu cum sa faca. Ion zice:
– Stiu cum sa ne lasam de baut. Fii atent, mai avem o sticla de vin de Jidvei… Tu o ascunzi la spate si eu trebuie sa ghicesc în ce mâna este. Daca ghicesc, o bem si p-asta, daca nu… ne lasam, ce sa mai! Zis si facut.
Vasilie ascunde sticla.
– Gata. Esti pregatit? Zi-mi!
– Păi… e în stânga.
– Măi Ioane, mai… gândeşte-te…

&

Un doctor se adreseaza unui betiv:
– Daca mai bei iti scurtezi singur viata!
Chefliul  se lumineaza la fata:
– Doctore , să stii că ai mare dreptate! Eu intr-o zi n-am băut deloc si… asa lungă mi-a părut ziua…
*

*

PS. Am terminat de citit cartea despre care v-am tot pomenit: nu sunt prea hotãrat sa-mi postez  impresiile; mă mai gândesc…
Dl Plesu este cam in răspăr cu ortodoxia. Eu nu-mi permit. Mai am de citit.

 

6 răspunsuri to “Azi, de 1 aprilie, am aflat …”

  1. g1b2i3 said

    Am aflat ca e ziua lui Zamfir, despre Penelopa n-am stiut.Le urez la multi ani cu sanatate!
    Bancurile sunt simpatice, de farse nu-mi mai arde de o vesnicie.

  2. Zamfir POP said

    Mulţumim de pomenire şi urări! Sănătate îţi dorim, prietene!

  3. […] sugerez să vizitaţi bloguri de-ale prietenilor noştri: zolty, Ella, daurel, diana, iulisa, pitici, dragosteoarbă, carmen, stropidesuflet, sorin, […]

  4. […] Turda, AEFC, colectionara, Magina, precum  şi bloguri de-ale prietenilor noştri: Zolty, Ella, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, dragosteoarbă, Carmen, stropidesuflet, SoriN, […]

  5. […] Zamphoto, filumenie, Turda, AEFC, colectionara, Magina şi ale prietenilor noştri: Zolty, Ella, daurel, diana, iulisa, pitici, dragosteoarbă, carmen, stropidesuflet, sorin, […]

  6. […] Zamphoto, filumenie, Turda, AEFC, colectionara, Magina şi ale prietenilor noştri: Zolty, Ella, daurel, diana, iulisa, pitici, dragosteoarbă, carmen, stropidesuflet, sorin, […]

Lasă un comentariu