Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

O noua legatura adaugata..

Posted by daurel pe 13 decembrie 2012

…in blogroll  este  Animale domestice.

Am inscris-odupa ce am citit pe acel sit urmatoarele:

Dacă ai în curte un câine, adopostește-l într-un loc călduros, când temperatura scade sub minus 15 grade Celsius. Temperaturile extreme afectează grav inima câinilor, provocând un deces chinuitor. Mai mult de 20% din câinii maidanezi mor iarna din cauza gerului.

Recomand:blogulise.wordpress.com/2012/12/13/redistribuirea-m-a-ucis/

Updatare- vineri, ora 15: mi-am completat azi  blogroll-ul cu situl Ioana; iata o mostra dintr-o postare de sezon de pe acest blog:

Si mami, stii … mai scrie tu pe lista lui Mos Craciun: plas-ti-li-na! Asa … sa nu mai dai tu banii. Lasa sa mai aduca si Mosul!

10 răspunsuri to “O noua legatura adaugata..”

  1. CELLA said

    cățeii mei cred că-s a tipici.. deși au cușcă absolut confortabilă mai
    au încă .. cam 3 locuri ”amenajate” ba cu țoale, ba cu fîn, ba cu un cojoc.. nu vor să stea împeună, mereu se mută, unde-i zăpada mai mare hop și ei.. sunt de groază..

  2. Zina said

    Am pus semn de carte la blogul cu animale, mi-a plăcut și mie.
    ”Fetele” mele parcă ar fi câini polari. Umblă toată ziua pe gheață și pe zăpadă, aleargă și se joacă. Abia noaptea se retrag în ”apartament”, padocul cu două cuști bine căptușite.

  3. […] blogatu, pandhoraa, fewstuff, corinalazarescu, dordedoi, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia,  coltulcumuzica, abbilbal, nimicuri, diana, ciubotaru, dragosteoarba, […]

  4. […] blogatu, pandhoraa, fewstuff, corinalazarescu, dordedoi, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia,  coltulcumuzica, abbilbal, nimicuri, diana, ciubotaru, dragosteoarba, […]

  5. […] blogatu, pandhoraa, fewstuff, corinalazarescu, dordedoi, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia,  coltulcumuzica, abbilbal, nimicuri, diana, ciubotaru, dragosteoarba, […]

  6. Carmen said

    la fel de greu este si pentru vrabiute…
    Ce bine este cand suflete calde se gandesc si la cei care nu cuvanta.

  7. […] blogatu, pandhoraa, fewstuff, corinalazarescu, dordedoi, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia, fluturasilortalentati, coltulcumuzica, abbilbal, nimicuri, diana, […]

  8. Gabriela said

    Mi-s dragi oamenii care se ingrijesc de animale. Sunt suflete calde si luminoase. Sunt oameni buni si le pasa de ce din jur,, indiferent pe ce limba cuvanta. Sa ai o zi frumoasa, Daurel!

  9. daurel said

    @Cella
    Am in grija si un catel de la o casa nelocuita; ajung acolo zilnic spre seara. Pe catel il gasesc, mereu, intins pe burta in zapada…Nu stiu niciodata de cat timp sta astfel…

    @Zina
    Am impresia ca in articol sunt si exagerari; rezistenta la frig depinde mult si de rasa cainilor.

    @Carmen
    Este o obligatie crestineasca; poate voi posta candva…

    @Gabriela
    Multumesc !

  10. […] lectură și vă invit să-i citiți pe: Alexandru, Alex Mazilu, Cartim, Coolnewz, Cristi Milla, Daurel, Diverse, EuMieALmeu, Pato Basil, Shayna, Teo Negură, tu1074, Vania, Vero, -X- și pe toți […]

Lasă un comentariu