Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Telegrafic (2)

Posted by daurel pe 27 noiembrie 2012

Aveam in plan sã scriu 2-3 postãri despre cum  m-a ajutat cumnatul  Brudi din Brad(HD) la alegerea si transportul  scãrii extensibile, la montarea schelei si la omologarea cu succes a unei  termoizolari neconventionale: pe tabla cutata ruginitã… Cel mai mult a contat faptul ca nu mi-a cerut sã leg sau sã inchid câinii, decât atunci când unul dintre ei a inceput sa mestece vata mineralã…

In rest, totul a decurs conform anticiparii: m-a criticat cã n-am unelte Bosch, n-am mãnusi, mascã, cascã…Apoi, Brudi a plecat.

Nu mi-e usor singur pe schela, dar mã descurc.

In doua zile am lipit vreo 3 mp de plasa peste polistirenul extrudat. Concret: o gãleata de adeziv pe zi !  Culoarea o voi aplica la vara…

Sotiei i- am spus sã atace  doar 2-3 trepte ale scãrii; doar cât sa  imi  apropie cele necesare…E mai bine sã priveasca de la distanta; nu-mi convine sã observe toate neconformitatile.

Am stabilit sã nu discutam in curte;  vecinii au si ei treburi de terminat; pot sã si rãceasca stând nemiscati dupã garduri…

&

PS. Dupa ce am scris ca muncesc supravegheat, mi-am amintit de o glumã… crestinã:

Un bãietel privea atent la un preot care-si repara gardul dinspre strada.

– De ce mã privesti asa de atent, fiule; vrei sã  fii mester? intreaba preotul.

– Vreau sa aflu ce zice un preot când isi da cu ciocanul peste degete!

11 răspunsuri to “Telegrafic (2)”

  1. Zina said

    😆 Ce băiețaș isteț ! Și… ce-o fi zis ?!

  2. Dan said

    Gluma, gluma, da’ uite ca Prea Fericitul a comis-o: cica în Postul Craciunului ar fi bine sa nu înjuram de carne. „Ceapa ma-sii ar mai merge”…

  3. CARMEN said

    vin si eu la Telegarfic-ul tau cu un banc:
    Un pustnic creştin, îmbrăcat în zdrenţe, cu picioarele însângerate de pietre şi spini, cu mintea încinsă de soare, alerga fără oprire prin nisipul deşertului şi striga în cele patru zări:
    – Am un răspuns! Am un răspuns! Cine are o întrebare?

    Saptamâna agreabila sa ai! 🙂

  4. […] (Scor: 0.4212 | Ofera: 0.0047) daurel.wordpress.com […]

  5. Brudi... Fürbacher said

    Multumesc frumos.

  6. […] costincomba, carmen, diana, stropidesuflet, flavius, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia, cristian, coltulcumuzica, vienela, zoltybogata, abbilbal, […]

  7. […] costincomba, carmen, diana, stropidesuflet, flavius, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia, cristian, coltulcumuzica, vienela, zoltybogata, abbilbal, […]

  8. […] costincomba, carmen, diana, stropidesuflet, flavius, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia, cristian, coltulcumuzica, vienela, zoltybogata, abbilbal, […]

  9. […] Recomand:CARMEN,Anca,Daurel Telegrafic (2),Diana,Elly,Gabi Konstantin Somov(30 noiembrie 1869 — 6 mai 1939), pictor si ilustrator rus,Karmapolice,Lili Acceptarea alterităţii, acceptarea mea,Lolita,Minnie Reflexi în oglinda – Benoit , Paille – Splash, Ochii Verzi Tradiţii şi obiceiuri de Sfântul Andrei,Pandhoraa,Simona Un parfum amestecat,Sara ,Silving Good morning!,Vania,Zina FEMEI IN OGLINDA – 4 – Bătrână la oglindă de Bernardo Strozzi, Vienela Mai e mult până marţi?, Xaba DeXign și trei logo-uri noi, Xaba Broșură de prezentare Energolux. […]

  10. […] CARMEN,Anca,Daurel Telegrafic (2),Diana,Elly,Gabi Konstantin Somov(30 noiembrie 1869 — 6 mai 1939), pictor si ilustrator rus,Karmapolice,Lili Acceptarea alterităţii, acceptarea mea,Lolita,Minnie Reflexi în oglinda – Benoit , Paille – Splash, Ochii Verzi Tradiţii şi obiceiuri de Sfântul Andrei,Pandhoraa,Simona Un parfum amestecat,Sara ,Silving Good morning!,Vania,Zina FEMEI IN OGLINDA – 4 – Bătrână la oglindă de Bernardo Strozzi, Vienela Mai e mult până marţi?, Xaba DeXign și trei logo-uri noi, Xaba Broșură de prezentare Energolux. […]

  11. daurel said

    @Zina
    O fi zis doar in gând.

    @Dan
    Preafericitul devine tot mai interesant.

    @Carmen
    Intr-o vreme credeam si eu ca am raspunsuri…

    @Brudi
    Sa ai bucurii !

Lasă un comentariu