Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc

Posted by daurel pe 21 noiembrie 2012

Mã inscriu pe blogul doamnei Carmen cu doua postãri: prezenta si Mie imi convine.

Muscata rosie

Muscata rosie

Daca n-ati fost curiosi sã vedeti ce contin linkurile, va spun eu: primul vã conduce la unul dintre cele mai interesante bloguri; al doilea este publicitate pentru recenta mea postare – tratamente cu frunze de muscata, cu câini si pisici.

4 răspunsuri to “Mfc”

  1. CARMEN said

    asociez toamna, mirosului de frunze de muscata… oare de ce? poate pentru ca sunt ultimele jardiniere pe care le adunam de la balustrade, inainte de a începe sa împodobim casa si curtea cu instalatiile luminoase de Advent… Frumoasa floare!
    happy WW!
    ps: voi accesa imediat si linkul 🙂

  2. ellyweiss said

    Sunt superbe. Vineri, saptamana trecuta am avut si eu una…tot rosie 🙂 Intr-o postare, desigur.

  3. Nu stiu de ce,dar si acum,asociez floarea de muscata cu clopul feciorilor si parul impletit in coada ,al fetelor !!!

  4. daurel said

    @Carmen,
    … numar cainii, pisicile, ghivecele cu muscate si… ma simt (mai) bogat !

    @Ellyweiss,
    Imaginile din postare sunt de pe internet; nu prea fac poze…

    @Ema,
    Cam asa ma duce si pe mine gandul; sunt florile cele mai la indemana; cumva o prezenta trecuta cu vederea…

Lasă un comentariu