Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miercurea fãrã cuvinte.Complementaritate

Posted by daurel pe 27 iunie 2012

Sursa:o declaratie politica  a bãlgrãdeanului Abbilbal, unde m-a surprins cuvântul dezamãgire. Eu percep aceasta imagine potrivita (si)  cu recenta postare de pe blogul Marycix.

Au mai semnat, si azi, pe blogul WW-CARMEN: Elly,Vania,Zina, Mirela

14 răspunsuri to “Miercurea fãrã cuvinte.Complementaritate”

  1. Mirela Pete said

    Eu n-o văd ca pe o complementaritate….Îmi sugerează doar ruptura.

  2. daurel said

    @Mirela:
    Inseamna ca am reusit sa postez ceva interpretabil; imi convine…; oricum, aici nu se depuncteaza…

  3. Sara said

    E bine că nu s-a rupt bucăți mici și că se poate uni ușor înapoi…. 🙂
    Zi frumoasă!

  4. Zina said

    Pesimistul zice: inca o inima sfaramata… Optimistul: ce bine ca se poate lipi ! Bravo, Sara !

  5. abbilbal said

    Noa sara bună. Mulţumesc Daurel pentru preluarea imaginii. Şi IO, la rândul meu, am preluat-o de pe internet. Pentru fiecare simbolizează ceva. Norocul nostru că este doar simbol.

  6. ellyweiss said

    Si mie mi-a atras atentia…Liviu e surprinzator intodeauna prin profunzime.
    „Dezamagirea” lui Marycix…e preluata ca atare si predata ca o stafeta…am mai vazut clipul… marturisesc: ca femeie, clipul te face sa te simti reconfirmata dar te si arunca o clipa in pacatul arogantei. Pe mine m-a dezamagit concluzia clipului o clipa: femeile ISI cunosc valoarea. Majoritatea. Unele si-o supraevalueaza, chiar, de parca ar fi vazut clipul si tin sa-l contrazica. Si daca tot e vorba despre dezamagire: Suntem des dezamagite cand valoarea nu ne-o (re)cunosc si cei din jur. Majoritatea…
    Complementaritatea din imagine strict? Complementaritatea cu barbatul? Complementaritatea intre dezamagirea lui Liviu si cea din clip? Ma intreb care dintre ele? Ori una cu toate aceste fatete? Poate nu le vad eu pe toate… sau nici macar pe cea care trebuie…:)

    Ai observat? Sara e optimista. Doar fiindca e copil?…sau poate viitor politician? 😉 🙂
    Na, ca m-a apucat o filosofeala…paguboasa cred.
    Noapte buna !
    P.S.- Am scris comm-ul asta azi-noapte, pe undeva, intre 3 si 4 si n-am apucat sa-l mai trimit… 🙂 Si acum vad ca la optimism face referire si Zina…de parca ne-am vorbit.

  7. […] Carmen, Ela Roseni, Gabriela Savitsky, Vero, Anacondele, Gabi, Oana Kovacs, Oana Stoica, Angela, Daurel, Maminineta, Adela Onete, Theodora Marinescu, Mana Ciutacu, Manole, Nea Costache, Elena Agachi, […]

  8. […] CARMEN,Daurel,Vania,pandhoraa,Diana,Gabi,Lili3d,Florentina,Lolita,  Sara , Zina, Zina. […]

  9. Marycix said

    Multumesc mult Daurel, pentru ca ai facut in asa fel incat Cuvântul Domnului – Crearea femeii – să fie citit de mai multe persoane! Mentionez că videoclipul nu-mi aparține, l-am preluat de pe You Tube.com

  10. […] Daurel.Miercurea fãrã cuvinte.Complementaritate […]

  11. g1b2i3 said

    Mi se pare mai degraba o inima franta!

  12. […] CARMEN,Daurel,Vania,pandhoraa,Diana,Gabi,Lili3d,Florentina,Lolita,  Sara , Zina, Zina. function ShowHide(divId){ if(document.getElementById(divId).style.display == 'none'){ document.getElementById(divId).style.display='block'; }else{ document.getElementById(divId).style.display = 'none'; } } function validateForm(id){ var x=document.forms['HiddenDiv'+id]['linkURL'].value; var y=document.forms['HiddenDiv'+id]['linkName'].value; var z=document.forms['HiddenDiv'+id]['linkEmail'].value; var reg = /^([A-Za-z0-9_-.])+@([A-Za-z0-9_-.])+.([A-Za-z]{2,4})$/; if (x ==''){ alert('URL must be filled out'); return false; }else if (y ==''){ alert('Name must be filled out'); return false; }else if (z != ''){ if(reg.test(z) == false) { alert('Invalid Email Address'); return false; } } } URL* (URL of your blog post)Name*Email( Submissions will close in 6d 17h 58m )Link tool by Inlinkz […]

  13. daurel said

    @Sara:
    Vad in fundal o energie buna…

    @Zina:
    Depinde in ce dispozitie emotionala ne surprinde imaginea…

    @Abbilbal:
    Multam Fain !

    @Ellyweiss:
    Eu nu vad a fi imaginea dezamagirii; mai degraba ar fi un sinbol a unei uniri de nestapanit; ceva nuclear…

    @Marycix:
    Ma bucur daca am reusit sa indrum pe cineva spre Cale.

    @G1b2i3:
    Impresiile sunt inflentate de vreme/vremuri….

  14. […] CARMEN ,  Lolita ,  Vania , Diana , Elly, Daurel,pandhoraa, Gabi,Lili3d,Sara,Florentina,Sara , Zina. […]

Lasă un comentariu