Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Nu pot sã spun cã …

Posted by daurel pe 28 aprilie 2012

… recentele evenimente politice „m-au lãsat cu gura cãscatã”, desi, de un timp, imi propun sã mã minunez…

Chiar caut intâmplari minunate; dacã as fi generos, i-as surprinde plãcut si pe altii.

Sursa foto: Zamfir din Turda

Vineri, la ora când a cãzut guvernul,  eram la dentist  intr-o postura total nefotogenica; vestea mi-a dat-o dentista care urmarea un ecran tv;  am iesit din cabinet cu o senzatie de curat, prospetime, igenizare…

Starea de bine mi-a fost umbritã de câtiva vecini preocupaţi ca se prãbuseste bursa româneasca; nu m-am gândit la asta; nu stiam cã am cel puţin trei vecini preocupati de bursa.

PS. Nimic nu-i perfect: seara mi-a stricat-o  aparitia triumfãtoare la tv a Noricãi Nicolai; parca nu era deajuns fostul actor Mircea Diaconu…Speranţa mea este ca o parte dintre nesuferitii  din USL, inclusiv Ponta, sã se compromita pânã la alegerile din iarna, iar Crin Antonescu sã continue cu oameni mai curãţei

2 răspunsuri to “Nu pot sã spun cã …”

  1. Vania said

    Chestie de gust. Norica Nicolai este născută pe 27 Ianuarie, aşa că o susţin necondiţionat!

  2. daurel said

    Inteleg…
    Si eu sunt din aceasi zodie cu o artista (http://mirelapete.dexign.ro/2012/04/stanci-si-ape-la-miercurea-in-imagini/), insa sub alte consteletii. Nu reusesc sa pictez nici un castravete…; darmite un mar cu rod…

Lasă un comentariu