Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miercurea asta …

Posted by daurel pe 21 septembrie 2011

…a inceput cu multe cuvinte.

Instalatorul, sosit cu noaptea-n cap, in drum spre alti clienti, mi-a reprosat cã m-am hotãrât târziu sã modific incãlzirea; acum este sezon aglomerat…Deci nu voi putea face economii la iarna. M-am linistit.

Un nepot din Ardeal m-a sunat si  a trecut repede peste povestile emotionante si importante despre familie pentru a mã anunta cã-l simpatizeaza pe Regele Mihai si ar dori  monarhie in Romania; astfel a fi pusi la respect Patriciu si Voiculescu…

Asta-i bucuria lui: capitalisti ruinati; nu se gandeste ca acestia asigura salarii la mii de oameni…

Nici nu ma mai zbat sa-i explic fisa postului unui rege supus parlamentului si plebiscitului…Un rege fãrã partid, insa obligat sa supuna aprobarii parlamentului cãsãtoriile mostenitorilor…

Dupa ce i s-a terminat bateria, m-a sunat pe fix.

Era indignat cã nu-l urmaresc in chestiunea monarhiei, marea lui descoperire…Nici n-am apucat sa-i spun ca eu am depasit aceasta problema; stiu ca este in seama Divinitatii…

Totusi, imi pare rau ca Regele Mihai se expune in Parlament…

De o vreme ii iau apãrarea lui Patriciu si a altor magnati cu ceva studii, cu ceva maniere…

Afacerile trebuie sa le faca cineva; chiar si Voiculescu poate fi valabil, desi o cam scalda cu Securitatea…

Apreciez afacerile transparente care creaza locuri de munca cu carte de munca; daca aceste firme nu au multe contracte cu statul, este si mai bine…

Probabil ar trebui impozitate suplimentar marile profituri obtinute de firme  cu putini salariati…

Nu mai amintesc despre necesitatea unei legi care sã coreleze impozitele persoanelor, familiilor, cu valoarea averilor afisate sau, dupã caz, ascunse…

Nu am timp sa argumentez; ideile sunt ale lui Patriciu, Tiriac, Voiculescu…

De altfel, nici nu sunt plãtit sã-i sustin; deocamdata…

PS. Postarea cu imagini WW o am in ciorna; este tot de la Paul: sã vedem cat ma mai tolereaza…

4 răspunsuri to “Miercurea asta …”

  1. carmen said

    :)) aglomerata ziua ta! simpatica relatarea. cat priveste WW ai acordul lui Paul – am sa- i spun sa-ti scrie pe blog . Acum nu mai ramane decat sa -ti introduci numele in tabelul Miercurea fara Cuvinte. Sa ai o zi linistita!

  2. Paul said

    Aprob în scris.
    Mii de multumiri.

  3. daurel said

    @Carmen,
    acest articol este prefata pentru WW…
    Voiam sa divulg ca dl Paul este la pescuit, deci blogul este nepazit…

    @Paul,
    tocmai voiam sa public gravatarul cu pescarul…
    Eu multumesc.

  4. licitatiix said

    interesant articolul. licitatii

Lasă un comentariu