Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Inainte de orice altã postare…

Posted by daurel pe 12 decembrie 2010

…trebuie sã-mi recunosc superficialitatea din ultima luna; in bloggerit…Cine vrea sã generalizeze este binevenit !

Am comentat in dorul lelii o Postata fãrã sã citesc restul comentariilor; n-am vãzut interviul luat de Zamfir dlui Oprea.

Deocamdata, pentru mine Marian Oprea este primul blogger ajuns la nivelul de omenie si implicare civicã al lui Zamfir Pop; il bãnuiesc a fi tot turdean…

Oricum, eram vinovat cã am trecut, zilnic, aproape o luna, pe lângã acel articol de suflet, fãrã sã-i dau cel putin clicul „I lake” sugerat de WordPress...Alti gãzduitori de bloguri nici n-au asa ceva !

Prima paginã trebuie cititã de sus pãna jos… si pe cant !  Cum citim contractul de credit cu ipoteca…

 

 

4 răspunsuri to “Inainte de orice altã postare…”

  1. Dacă ați recunoscut, pe jumătate s-a și rezolvat problema.

  2. Zamfir POP said

    Marian Oprea este turdean şi Om. Adaosul „de omenie” ar fi superfluitate.
    Lucrează la Ziarul 21 din Turda. Acolo, unde am lucrat şi eu cândva.
    Mulţumesc pentru aprecierea Prietenului meu! Merită!

  3. CELLA said

    trec la aprofundare că eu am fost ‘absentă’ din cam toate în ultima vreme

  4. daurel said

    @Incertitudini, asa se zice…
    Depinde cine masoara, numara…

    @Zamfir, sa aveti spor si sponsori !

    @ spiritul Cellei a fost prezent

Lasă un comentariu