Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Urmaresc conflictul

Posted by daurel pe 12 mai 2010

…mai mult pe bloguri si din discutiile de pe strada in cursul dimineatii; de pe ulita, spre seara. Imi convine sã discut cu necunoscuti; isi permit sã fie spontani…Vor sa protesteze contra puterii, dar mai intâi isi fac piata, duc copiii la scoala…Desigur, multi braveaza; cã vor merge, inclusiv cu studentii; si cu pensionarii; si cu muncitorii…N-am discutat cu sindicalisti; cred ca acestia sunt la munca…Dar eu? I-as lasa, de data asta pe altii…Un vietnamez, inainte de unificarea tãrii lui, a fost intrebat de ce nu merge la numeroasele actiuni de grup organizate de securistii lor, mascati ca diplomati si studenti in România; a rãspuns asa: „Viitorul luminos vine firesc dupa capitalism,  ca primavara dupa iarnã; cu mine sau fãra mine, dreptatea va câstiga”. I-a bãgat in cofa pe activisto-securisti. Imi era coleg de camerã, era fiu de profesor de folozofie; am auzit cã acum este un prosper om de afaceri in Asia…

Am insãilat cele de mai sus, ca pretext pentru a recomanda postãri ancorate in realitate; deocamdata, Cati Lupascu...

Mi-a placut si azi  blogul jurnalistic al lui Calin Hera; mai ales poza cu un chinez mic; mai mic decat Boc…

Update joi dimineata: o reala  trecere in revista  (nu zic pomelnic) a bloggerilor indignati/alertati o gasiti la dl Ioan Usca – Vania

11 răspunsuri to “Urmaresc conflictul”

  1. Multumesc Daurel. Sa stii ca e unul dintre materialele mele de suflet. Subiectul este real, am intalnit acest om intr-una din hoinarelile mele prin satele din Baragan.

  2. Gina said

    O fi un fel de lasitate, nu zic ba. Gandesc aproximativ asemanator colegului dvs. de camera- ‘cu sau fara mine, dreptatea va castiga’.

  3. Zamfir POP said

    Ca ciobanii noştri care se bucură când plouă pentru că … întotdeauna, după ploaie, apare Soarele!

  4. […] cu atitudini, Calin Hera, AR, Ana, AnaVero, Andi, Baiatul, BA, Centru-Stanga, Caius, Corina, Dan P, Daurel, Geanina, Flavius, GV, ISU, LinkPing « Dare de seamă […]

  5. […] Daurel – Urmăresc conflictul […]

  6. Acum n-am iesit, dar in anii trecuti pe cand inca lucram,am participat la multe astfel de proteste alaturi de colegii mei.Cred ca nu trebuie sa ramanem indiferenti si daca avem ocazia, de ce sa nu ne alaturam lor?
    Insa nu-mi place violenta si sper ca protestatarii sa fie atenti mai ales la instigarile nelipsite.

  7. […] – 31http://caius67.wordpress.com/2010/05/13/ioan-usca-%E2%80%93-ultimul-mitropolit-%E2%80%93-31/, Daurel.Urmaresc conflictulhttps://daurel.wordpress.com/2010/05/12/urmaresc-conflictul/, Tavi.PONTA vs.FUHRERUL BASESCU si GUVERNAREA NEONAZISTA: C.E.a l PSD A VOTAT IN UNANIMITATE […]

  8. daurel said

    @Cati Lupascu. Hoinareala? Poate documentare…

    @Gina.I-as lasa pe cei grav atinsi sa lupte; poate invata ceva…

    @Zamfir. As vrea eu sa fiu oier…Baci!

    @Supravietuitor. Suntem, totusi, balcanici; ca sarbii, ca grecii…

  9. […] Dunca – Mai trăiţi?, Cristian – Apel, Cristian Lisandru – Dezinfecţia naţională, Daurel – Urmăresc conflictul, Natașa – Zi lejeră, Geotax – Mut ca o lebădă pe Dâmboviţa, Ela Roseni – Cinste […]

  10. […] Daurel – Urmăresc conflictul […]

  11. Daurel, mi-a placut ata de mult ceea ce am facut incat niciodata n-am spus :merg in documentare. Spuneam colegilor: eu plec la hoinarit. Chiar emisiunea pe care am avut-o pana sa inceapa criza am numit-o „Hoinari prin Baragan”.

Lasă un comentariu