Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

E bine ca n-au toti blog

Posted by daurel pe 11 mai 2010

Interesul meu este sa rãmanã o parte farã blog…Chiar m-a speriat un prieten vârstnic, despre care am postat, cã-si cumpãra laptop; si-a tras internet, dar la magazinul de calculatoare i-au spus cã n-are bani pe card; a alergat, vorba vine, la banca…Cum, n-are nici 28.000 pe card? I-au explicat cã nu-i bine sã-si tina 120.000 de lei  pe card…Mai stiu povestea unor sãteni foarte bogati si des escrocati…Când ii portretizez pe vecini ii aleg pe cei verificati cã, n-au viciul internetului si nici tineri in casa…Mã bazez pe realitate; cu imaginatia am stricat multe…;  realitatea româneasca bate orice imaginatie…Ma refer la mintile normale…

9 răspunsuri to “E bine ca n-au toti blog”

  1. Gina said

    Aveti dreptate, nu trebuie sa aiba prea multi blog- dupa ce a scris’ Fefeleaga’, Agarbiceanu a avut probleme cu ‘ muza’, noroc ca nu se stia pe atunci de ‘ daune morale’.
    p.s. era ardeleanca..

  2. Realitatea romaneasca este complexa si discutabila. Depinde foarte mult de pe ce pozitie o privesti.

  3. […] Ana, Baiatul, Black Angel, Centru-Stanga, Caius, AnaVero, Calin, Corina, Cristian, Dan C, Dan P, Daurel, Diana, Dispecerita, D girl, Dramo « Atunci i-am condamnat pe toţi […]

  4. intr-un proxim viitor toate CNP-urile vor avea atasat cat-un blog ! 🙂

  5. […] cu frumoasele clădiri ale copilăriei, adolescenței, tinereții și vârstei mature de-acum. Clădirile Clujului mă  așteaptă… Pe curând! Serafina, foto Enya Pete foto Enya […]

  6. daurel said

    @Gina.Uitasem textul cu Fefeleaga…; poate nici nu l-am citit vreodata cu atentie; l-am citit acum pe net; am cunoscut oameni ca Maria si cai ca Bator…Desigur, nu carau bolovani…

    @ Cati Lupascu.Si eu, ca multi,daca nu ca fiecare, ma cred OBIECTIV; in ambele sensuri ale cuvantului…

    @Strongvaleriana. Nu m-am gandit (nici) la asta; de aia zic eu ca-i bine sa se discute, sa se comenteze; organizat; la CES, sa traiti!

  7. Gina said

    In cartea lui Dumitru Micu-‘Inceput de secol'( nu ma duc sa verific exactitatea datelor, vreau sa cred ca n-am uitat), se povesteste ca Agarbiceanu, care era preot,a cunoscut-o pe Maria Dinului si i-a aflat intreaga drama. Impresionat , a conceput nuvela. Femeii nu i-a placut ca toata lumea va afla despre ea si i-a reprosat preotului indiscretia.
    Nuvela este una dintre cele mai frumoase din litaratura clasica. La fel ca si ” La vulturi! a lui Galaction_ – tot preot-scriitor.
    Ma scuzati, ca am abuzat de gazduire.

  8. … bine ! 🙂

  9. Dana said

    Cunoscutii si prietenii mei n-au bloguri, nici nu-i intereseaza asa ceva…ma intreb daca nu-s mai fericiti, avand in vedere ca e bine sa stii mai putine, daca vrei sa traiesti mai mult,lol.

Lasă un comentariu