Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Planuiesc…

Posted by daurel pe 10 mai 2010

…sã trimit ceva scrieri, apãrute pe blogul meu, poate si de pe ale altora, la un concurs literar de debut…; amãnunte sunt pe blogul dnei Lucia Verona. Parcã am mai mare incredere in concretul hârtiei, decât in virtualul de dincolo de ecran(e)…Se pare cã sunt si premii in bani…Cultura nu-i crizatã niciodata; dimpotrivã, criza stimuleazã cultura; puteti sã va convingeti citind bancurile noi si bune, urmând trimiterile din postarea mea de ieri.

Pentru cei ingrijorati,  recomand planuri de supravietuire  pe vreme de criza; o parte le gãsiti la Cristian; dupa ce mai citesc in blogolume, mã intorc cu noi recomandari…Nu plecati prea departe.

Update: Caricaturi cu anti-criza; despre baieti de baieti puteti citi la Cati Lupascu; despre 10 Mai sunteti pe cont propriu; nu pot convinge pe nimeni cu cuvintele mele; poate altii…

5 răspunsuri to “Planuiesc…”

  1. CELLA said

    aici sunt, nu plec decât să-mi (mai)fac un ibric cu cafea 😀

  2. Gina said

    Nicioadata nu este prea tarziu, pentru debutul literar.

  3. cristian said

    buna initiativa… as face si un experiment: as lua la intamplare texte de pe bloguri si le-as trimite sub pseudonime: sa vedem daca ar castiga un „consacrat” sau un incepator…

  4. […] buna dimineata cu promisiunea ca raman fata buna: Ana, Andi, Caius, Cosmin, Costin, Daurel, Doina, Gabriela, Ganditor, Dan, Geeo, Flavius, George, Gina, Vania, Madi, Mirela, Ragnar, Mika si […]

  5. daurel said

    @Cella.Am constatat, dar sunt cuplat la poezii epice: „…Si iarasi veni vulturul, tot in zi de 10 Mai…”

    @Gina. Mi-e cam lene…

    @Cristian.Mi-e lene sa caut diacritice…Lucia Verona voia sa-mi respinga un text din aceasta cauza; am trimis si diacritice, dar n-au gasit sponsor…Ar trebui sa ma fac (si) SPONSOR.

Lasă un comentariu