Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Animale de companie

Posted by daurel pe 4 Octombrie 2017

Particip la Miercurea fără cuvinte. Este un eveniment bloggeristic săptămânal inițiat de Carmen și continuat de Călin Hera.

it wasn't me!.jpg
I
t wasn’t me!

*
am si eu canapeluta mea.jpg
Am si eu canapeluta mea
*

amintire din vacanta.jpg
Amintire din vacanta
*

P.s.De câte ori am ocazia, spun/scriu  că avem câini in casă si in curte…
Despre câte pisici (mai) avem, voi relata cu alta ocazie.
*
*

10 răspunsuri to “MfC.Animale de companie”

  1. Diana said

    :))) Mortale imagini! Mai ales ultima! 🙂

    Lătrăcioşii au poze?! 🙂 Stiu ca e, pe undeva, o poza cu unii dintre ei, dar… n-am (mai) gasit-o.
    Zi frumoasa iti doresc!

  2. Primii doi chiar eu expresii de inocenţi. Cum să facă ei aşa ceva? 😀
    M-am amuzat şi mulţumesc pentru asta!

  3. Ferice de tine… și de animăluțele care îți țin companie. Aștept să le văd.

  4. daurel said

    @Diana,
    Lătrăcioşii au mai multe poze decat stăpanii lor temporari; iată un link: https://daurel.wordpress.com/2015/12/30/mfc-in-prag/
    Mai erau cei din avatarul meu pentru blog, dar s-au dus dupa 13-16 ani …

    @Poteci De Dor,
    Si eu multumesc!

    @Racoltapetru6,
    Am dat un link in răspunsul de mai sus.
    Multumesc!

  5. CalinH said

    Până la urmă, ce mare deranj? 🙂

  6. Cum? Catelusii aceia cuminti sa fi reamenajat interiorul casei sau sa imbogateasca plaja cu ceva suveniruri? nu, nu… sunt clar inscenari.
    :))
    Happy WW!!

  7. daurel said

    @CalinH,
    Chiar aşa!

    @Rux – Copilarim,
    Inscenări si răutati.
    Să ai bucurii !

  8. Mulțumesc, la rândul meu. Merită!

  9. Zina said

    Mamăă, da’ ce companie! Să mori de dragul lor, nu altceva!

  10. daurel said

    Multumesc pentru apreciere.

Lasă un răspuns

 
