Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

SFÂNTA MARIA. Ce e bine să faci pe 15 august

Posted by daurel pe 14 August 2017

 

  • De Sfânta Maria se merge la biserică şi se participă la slujbă.
    …….
  • Masa de Sfânta Maria trebuie să fie cât mai cumpătată, chiar dacă nu mai este zi de post.
    Sursa:aici
    *
    Pentru sărbătoritii zilei de 15 august:
  • Azi e ziua ta, bucură-te din plin de ea!

    *
    *
4 răspunsuri to “SFÂNTA MARIA. Ce e bine să faci pe 15 august”

  1. Și nu se obișnuiește să se ureze la mulți ani, fiind sărbătorită Adormirea Maicii Domnului, nu Nașterea Maicii Domnului.

  2. daurel said

    @Racoltapetru6,
    Nu stiam. Tocmai mă pregăteam s-o felicit pe soră-mea.

  3. Diana said

    Si mai e bine sa faci ceva: sa tii minte ca e „zi libera legala”. Marti m-am grabit la o alimentara, m-am infipt in uşă si-am dat cu fruntea de geam: era inchis, cu ocazia sarbatorii.
    Noapte buna, zi frumoasa! 🙂

  4. daurel said

    E bine de stiut.

Lasă un răspuns

 
