Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Orașe vechi

Posted by daurel pe 9 August 2017

Azi avem in „desfasuratorul” MfC tema Orașe vechi.
1.

Imagini pentru fotografii vechi oras seini
Seini (MM), orasul cel mai apropiat de satul meu natal, Pomi (SM). Aici, la Seini, am urmat liceul. Toamna faceam naveta trecand Somesul cu renumitul bac dintre judetele MM si SM.
Sursa:https://ro.wikipedia.org/wiki/Seini
2.

In Baia Mare (MM) lucram (legal) pe santiere in vacantele de vara din anii ’70…
Sursa:http://www.baiamare.ro/ro/
*
3.

Imagini pentru Statuia mathias cluj
In acest oras am trăit cinci ani; in mare măsura, pe banii statului…
Sursa:https://en.wikipedia.org/wiki/Matthias_Corvinus_Monument#/
*
*

4 răspunsuri to “MfC.Orașe vechi”

  1. Foarte posibil să ni se fi intersectat pașii prin Seini sau Baia Mare. În municipiu am lucrat și locuit între anii ’77-’00.

  2. daurel said

    Posibil.
    In ’74 m-am angajat in Bucuresti, iar descinderile in Baia Mare erau doar de 2-3 ori pe an.

  3. Suzana said

    Un „vechi” care arata ca nou! Faine imaginile si sper ca si amintirile…

    Un weekend placut, Daurel. 🙂

  4. daurel said

    @Suzana,
    Cam toate centrele oraselor au fost vopsite. Unii spun ca pe banii UE. Eu cred ca e bine…
    Multumesc.

Lasă un răspuns

 
