Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Umor pentru viitorii pensionari

Posted by daurel pe 3 August 2017

După cum vedeți am dat un titlu de actualitate. Pentru promovarea blogului.
Amu, că veni vorba, eu m-am obisnuit/impăcat cu pensia mea, desi nu sunt eligibil la nici un cămin particular de ingrijit bătrâni… Deocamdata nu e cazul, dar imi place aceasta comparație realista.
Iată si glumițele:
1.Tânăr arătos, situatie materială exceptională, post de mare răspundere, relatii bune, două masini, vila in Caraibe…
Nu caut nimic,
doar mă laud.
*
2.
– Cum se numesc oamenii care stau la coada ?
– Oameni de rand 

*

3.Dacă cineva îţi va spune vreodată că munca ta este neprofesională, aminteşte-i că Arca lui Noe a fost construită de un amator, iar Titanicul a fost construit de profesionişti…!

*
4.„Dacă muncim numai pentru bunurile materiale, ne clădim singuri temniţa.” (Antoine de Saint-Exupery)
*

 

Recomand un articol despre pensii :Specialii pensiilor speciale sunt Binomul și Trinomul | OPINIE
*
*

5 răspunsuri to “Umor pentru viitorii pensionari”

  1. Suzana said

    Niste „glumite” cu mult miez!
    Si acum, dupa ce te-ai „obisnuit/impăcat cu pensia”, in fapt si in idee, a venit momentul sa descoperi acel subiect pentru care merita sa te trezesti dimineata plin de bucurie…
    Oare cati oameni gandesc ca Antoine de Saint-Exupery…?

    Zile frumoase si inspirate, Daurel!

  2. Mă declar uimit de faptul că nu le-am mai auzit până acum. Plus că-s foarte bune! 🙂

  3. daurel said

    @Suzana,
    Imi convine sa cred ca sunt multi cei care investesc in bunuri spirituale/duhovnicesti.

    @Racoltapetru6,
    Asta-i intr-adevar extraordinar !

  4. Alex said

    Aha, am aflat de ce sunt… „un om de rând”! 😀
    O zi veselă!

  5. daurel said

    Ne pozitionăm mereu…

Lasă un răspuns

 
