Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Căldura mare

Posted by daurel pe 2 August 2017

Particip la Miercurea fără cuvinte. Este un eveniment bloggeristic săptămânal inițiat de Carmen și continuat de Călin Hera.

Imagine similară
Sursa:aici
*

Sursa:aici
*
Imagini pentru aer conditionat
Sursa:aici
*
Imagini pentru caldura mare
Sursa:aici
*
*

10 răspunsuri to “MfC.Căldura mare”

  1. CalinH said

    Totul pentru o gură de aer dacă nu proaspăt, măcar rece.
    Happy WW!

  2. daurel said

    Recent, in vreme de canicula, am cumparat si noi AC. Doar pentru o camera rezervata oaspetilor. A trecut o luna pana sa vina echipa de montaj…Eu suport cu greu curentii de aer.
    Multumesc.

  3. E și mai greu când unii intră în călduri tocmai când e așa cald afară. 🙂

  4. LAURA C. said

    :))

  5. Suzana said

    Ce pozitii yoghine adopta unii mesteri! Sigur trebuie sa-si mentina conditia fizica! 🙂
    Cred ca voi face o nota discordanta zicandu-ti ca nu-mi place aerul conditionat. Am senzatia ciudata ca in zona lui nu am… oxigen! 😀

    O zi frumoasa sa ai, Daurel, oricum s-ar numi ea!

  6. daurel said

    @Racoltapetru6,
    Un rau nu vine niciodata singur.

    @LAURA C.,
    Multumesc.

    @Suzana,
    Si eu evit zonele unde „bate” aerul conditionat.

  7. Haioase pozele,mi-au plăcut!
    O zi minunată îți doresc!
    O imbrățișare și mulțumiri de vizită!

  8. daurel said

    Si eu multumesc.

  9. Alex said

    Ha, ha! Foarte amuzante imagini. Dar cel mai tare m-a „impresionat” mașina aceea dotată cu super-aer condiționat! O să-mi pun și eu pe capotă, de-o să fac țurțuri! 😀

  10. daurel said

    Cred ca e o masina din spatiul ex-sovietic.

Lasă un răspuns

 
