Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Viața la bloc

Posted by daurel pe 26 Iulie 2017

Particip la Miercurea fără cuvinte. Este un eveniment bloggeristic săptămânal inițiat de Carmen și continuat de Călin Hera.

inchide

 

Sursa:aici

cum au aparut in Sibiu cartierele de blocuri parcare (2) (Copy)Sursa:aici


Sursa:aici: (http://www.ziardecluj-domnu-primar-numai-grija-noastra-n-o-mai-are-domnu-primar-nu-mai-are-grija-nimanui).
*
Nota: Vreo 25 de ani, pâna spre vârsta de 45, am locuit la bloc. N-am nimic de criticat; a fost perioada in care am avut timp pentru citit si pentru a fi spectator la multe evenimente bucurestene. E drept că atunci nu aveam masină…
*
*

7 răspunsuri to “MfC.Viața la bloc”

  1. Să înțeleg că acum locuiești la casă cu curte și toate cele?

  2. Zina said

    Eu aș avea multe de criticat, dar le-am lăsat în urmă, nu vreau să-mi amintesc de ele. Oricum ar fi ele, casa pe pământ și curtea proprie sunt altceva!

    Happy WW!

  3. daurel said

    @Racoltapetru6,
    Desi locuiesc intr-o comuna, nu ma incumet sa organizez o gospodarie cu „toate cele”. Am vecini care au porci, gaini si… reclamatii.
    Am renuntat si la legume: se pare ca rezista doar in solar. Avem doar vița de vie, pomi, flori si iarba (fost gazon)…

    @Zina,
    In famile nu prea am „fani”, dar eu perseverez: o curte fără grădina, porci si păsări este risipa de resurse. Pe de alta parte, nici eu, nici altcineva din familie nu avem chef si timp pentru a gospodari traditional …
    Pierdem timpul cu tot felul de experimente horticole …
    Happy WW!

  4. Suzana said

    Masinile stau destul de ordonat, pietonii nu prea au pe unde merge…Acolo era parcare de motociclete, sau era un loc interzis pentru parcare? 🙂
    Ca tot am vazut „x”-urile alea…
    Eu m-am obisnuit la bloc si nu cred ca m-a muta la batranete…
    Happy WW, Daurel!

  5. daurel said

    Exact asta sustin: exista solutii pentru un trai decent.
    „x”-urile voiau sa interzica parcarea in dreptul intrarii. Daca discuta, rezolva !

  6. Alex said

    Cu adevărat imagini reprezentative pentru „viața la bloc” în România. Seamănă atât de bine cu cele de pe aici, de prin Dâmbovița noastră.
    Sănătate și numai bine! 🙂

  7. daurel said

    @Alex,
    Multumesc, la fel !

Lasă un răspuns

 
