Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bancuri pentru ziua de luni

Posted by daurel pe 25 Iunie 2017

1.

– Cu ce mergi la serviciu?
– Cu forța.
– Mă refeream cum mergi…
– Injurînd.
– Bai, eu te întrebam cum ajungi acolo.
– Cu depresie…
2.

Cît am fost la vechiul loc de muncă nu mă urcam niciodată în mașină cu
fluturașul de salariu la mine.
În caz că se întîmpla ceva, nu voiam să se creadă că am vrut să mă
sinucid.
3.

Deşteptul învaţă din propriile greşeli, cel inteligent din greşelile altora şi prostul nu greşeşte niciodată!
4.
In muzeu:
– Aceasta este Minerva.
– Si acolo, in spate, statuia aia, este soțul ei?
– Nu… Ea n-a avut soț. Ea a fost zeița înțelepciunii !

5.

Napoleon a pierdut campania din Rusia pentru că nu s-a uitat la ştirile şi buletinul meteorologic de la televizor.
6.

Adineauri mi-am verificat contul și am descoperit că am suficienți bani
să o duc bine până la sfârșitul vieții…
Dacă mor luni.
*
Surse:aici si aici
*

*

6 răspunsuri to “Bancuri pentru ziua de luni”

  1. Aaa…. trebuia să le citesc luni?

  2. daurel said

    După caz…

  3. Eu m-am încadrat, deci mulțumiri pentru destinderea de luni dimineața! Semne bune are săptămâna care a început.

  4. daurel said

    Mă bucur să aflu asta.

  5. Alex said

    Ha, ha! Am râs cu lacrimi. Primul și ultimul sunt…. „mortale”! Iar cel cu prostul care nu greșește niciodată, am să-l pun la serviciu! 😀
    Mulțumiri pe ntru voie bună!

  6. daurel said

    Mă bucur că am reusit.
    Să ai bucurii !

Lasă un răspuns

 
