Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Perspective

Posted by daurel pe 21 Iunie 2017

Particip  la o noua ediție Miercurea fără cuvinte. Este un eveniment bloggeristic săptămânal inițiat de Carmen și continuat de Călin Hera. 
1.Vedere partială spre spatiul public

*
2.Vedere spre vecini


*
3.Pauza in zi de vară

Sursa:din arhiva personală
*
*

12 răspunsuri to “MfC.Perspective”

  1. CalinH said

    Mă așteptam la o pauză cu berică 🙂
    Happy WW!

  2. Frumos colţ de relaxare!

  3. daurel said

    @CalinH,
    Vara, berica e dupa ora sase ‘trecute fix’

    @Poteci De Dor,
    Dupa cum se mișca umbra, dau din coţ in colţ…

  4. Suzana said

    In prima imagine este o magnolie?
    Imi place ideea de a pune florile ca in imaginea doi. Am mai vazut-o si mi se pare tare decorativa, ca sa nu mai vorbim ca se castiga si spatiu.
    Cel putin asa cred…
    Happy WW, Daurel!

  5. daurel said

    Da, e o magnolie de vreo trei ani. Suntem la a treia incercare.
    Ideea cu ghivecele pe garduri este preluata din amenajarea balcoanelor sau a curtilor mici si umbrite.
    Multumesc.

  6. Îmi place gardul către vecini.

  7. Zina said

    Mare binefacere să ai o grădină, oricât de mică ar fi ea… Să vă bucurați de ea! ☺

  8. daurel said

    @Racoltapetru6,
    Gardul are aproape 10 ani si rezista bine. Eu l-am comandat si achitat (vecinii nu au vrut sa contribuie…) Am urmarit mereu executia, am suparat meșterii….

    @ Zina,
    Multumesc, la fel.

  9. Alex said

    Minunat loc de relaxare! Cu adevărat o binecuvântare! Numai bine și un weekend frumos! 🙂

  10. daurel said

    Multumesc, la fel.

  11. Ce frumos este sa ai casuta ta, cu o curticica minunata ❤

  12. daurel said

    Fiind de la sat, atât eu cât si sotia, am apreciat si apreciem inca confortul si simplitatea traiului la bloc. La curte e „prea ca la tara”…
    In cei vreo 20 de ani de locuire la bloc(uri) am avut noroc de vecini buni si zone civilizate. Am optat pentru casa la curte in momentul când ne-au coplesit animaluțele; acum mai avem doi caței si doua pisici…

Lasă un răspuns

 
