Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Motive

Posted by daurel pe 19 Iunie 2017

Această postare participă la  jocul bloggeristic de luni. Detaliile si tabelul de inscriire se găsesc pe blogul http://zinnaida.blogspot.ro/2017/06/citate-favorite-22.html

A.Motive pentru a (ne) reevalua activitatea :

1-Omul nu e făcut să muncească! Dovada: faptul că oboseste.
2-Dacă tot nu muncim, măcar să fim odihniţi.
3-Munca este o boală, deoarece există medicina muncii.
4-Conjug de trei ori verbul a munci şi simt nevoia să mă odihnesc.
5-Dacă va trebui, vom munci degeaba, dar nu vom permite nimănui să ne exploateze.

Sursa:http://umor.citatepedia.ro/despre.php?p=2&s=munc%E3

B.Motive pentru a emigra în SUA
1- Vecinii de deasupra tropăie şi ascultă manele toată noaptea.
2- M-am săturat de sarmale şi de ….
…..
4- N-am câştigat niciodată la loterie.
5- Nu mai doresc să votez mereu aiurea.
……
7- Nu ştiu limba germană iar în engleza americană mă descurc bine, prin semne.
…….
9- Visul vieţii mele este să arunc peturi în Cascada Niagara.
10-Socra-mea doreşte…
11- Ştiu cum se scrie corect cuvântul Misssisssipppi.
12- Ca american, abia aştept să confund Irlanda cu Islanda, Iranul cu Irakul şi Budapesta cu Bucureştiul.
13- În fotbalul american nu joacă ….
…..
15- Aş vrea şi eu să fiu falit în dolari.
16- Doresc cu ardoare să fiu primul american care emigrează în România.
Mai multe: http://mioritice.libertatea.ro/banc/6282/#ixzz4kSGYvIFF

*
P.s. Recomand si postarea https://daurel.wordpress.com/2014/04/30/din-cele-101-motive/
*

*

8 răspunsuri to “Motive”

  1. Laura C. said

    M-au amuzat! 🙂

  2. Zina said

    La motivul nr.1 adaug și eu: se și spune că munca e pentru tractoare, nu pentru oameni! 😀

  3. Ella said

    Grozav de faine si hazlii citatele alese!
    Acum sincera sa fiu nu stiu care ar fi „citatele bune” pentru emigratul în Olanda! 🙂

  4. Suzana said

    M-am amuzat copios, asa ca a fost bine si iti multumesc!
    O saptamana pe gustul tau, Daurel!

  5. daurel said

    @Laura C.,
    Mă bucur că am reusit !

    @ Zina,
    Multumesc pentru sugestiva completare.

    @Ella,
    Am informatii din surse familiale ca imigrantul din Olanda e deosebit. Deosebit in bine, deoarece trebuie sa se integreze intr-o tara cu oameni foarte harnici si cu o limba mai grea decat engleza.

    @Suzana,
    Multumesc, la fel !

  6. mi-a plăcut enorm de mult postarea – m-a amuzat tot ce am citit !
    nu m-am gândit niciodată că munca poate fi o boală… dar se poate înterpreta şi aşa:”Munca este o boală, deoarece există medicina muncii.”
    felicitări pentru postare !
    o seară plăcută, îţi doresc !

  7. Buneee! Tot ca o completare: nu vreau să mă obosesc, că mi-e lene și să mă odihnesc.

  8. daurel said

    @Prietena-Japoneza,
    Multumesc.
    Despre munca se poate vorbi obositor de mult…

    @Racoltapetru6,
    Faina completare !
    Ps. Voi incerca sa o inscriu pe un sait consacrat (autor: Racolta Petru din Seini-MM)

Lasă un răspuns

 
