Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Oameni obosiţi

Posted by daurel pe 19 Mai 2017

Am gasit in diverse locuri pe internet curiozitatile de mai jos. Sunt mai multe, am copiat cateva mai ciudate.
Imi convine, din motive de patriotism local, sa dau link spre sursa
 http://www.satmareanul.net/2016/01/18/15-curiozitati-din-psihologie/
*
1.Oamenii sunt mai sinceri atunci când sunt obosiţi.
*
2.
Creierul uman este mai creativ atunci când e obosit.
*
3.Oamenii sunt mai fericiţi atunci când sunt ocupaţi. Acest lucru îi ajută să rămână optimişti.
*
4.Chiar şi iluzia progresului îi motivează pe oameni.
*
5.80% din conversaţiile oamenilor sunt despre nemulţumiri.
*
6.Dependenţa de Internet a fost declarată boală mintală.
&
7.
Inconştientul nostru este cel care ştie şi decide primul.
*
*
Inca o data sursa:http://www.satmareanul.net/2016/01/18/15-curiozitati-din-psihologie/#

 

 

 

….

5 răspunsuri to “Oameni obosiţi”

  1. Uite un motiv pentru care nu mai trebuie să mă supăr atunci când cineva îmi reproșează că sunt inconștient! 🙂

  2. daurel said

    Poti să-i trimiti pe cei ce-ti reproseaza să citească postarea mea. Nu mă deranjează…

  3. Zina said

    Aș aduce o corecție rezultată din experiența proprie: Creierul uman este mai creativ atunci când trupul este obosit.

  4. Diana said

    Si dragostea a fost declarata boala mintala. 🙂 Nu glumesc.

  5. daurel said

    @Zina,
    Cred ca exista o asemenea determinare.

    @Diana,
    Nu mă mir…

Lasă un răspuns

 
