Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cele două Franţe

Posted by daurel pe 7 Mai 2017

Din curiozitate, urmăresc alegerile din anumite state. Nu e vorba numai de marile puteri: m-au interesat si recentele alegeri parlamentare din Olanda.
De câteva zile caut să fiu la curent cu sperantele francezilor si reactiile politicienilor care conteaza, pentru a putea intelege incotro vor unii să ducă Europa si lumea.

Sursa:http://www.rfi.ro/dialog-cu-matei-visniec-94768-doua-frante
*
P.s. Imi place cum comentează  la RFI scriitorul Matei Visniec, care intre 1980 și 1987 ( când fuge din România) a fost profesor de istorie și geografie în comuna Dorobanțu-Plătărești din județul Călărași.
*
*

2 răspunsuri to “Cele două Franţe”

  1. Alex said

    Chiar nu știam că Vișniec a fost profesor la Dorobanțu. Cu ani în urmă am fost pe acolo, în vizită la un coleg!
    Mulțumesc pentru informație! 🙂

  2. daurel said

    Si eu am fost surprins; n-am ajuns niciodata in acel sat…
    In acei ani lucram la IOR si aveam colegi care faceau naveta din Plataresti; ma invitau insistent sa merg cu ei pentru a cumpara produse agricole…

Lasă un răspuns

 
