Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Citate favorite(6)

Posted by daurel pe 1 Mai 2017

Inscriu aceasta postare in tabelul de participare la  jocul bloggeristic de luni. Detaliile se găsesc pe blogul http://zinnaida.blogspot.ro/2017/05/citate-favorite-15.html#more
*

educatia si timpul liber
Sursa:http://mesagerulneamt.ro/2015/11/educatia-copiilor-pentru-timpul-liber/
*
1.Felul cum întrebuinţăm timpul liber ne trădează caracterul.(Plinius)
*
2.Lucrul cel mai dificil pentru om este să-şi organizeze timpul liber.( Goethe)
*
3.Unii nu se pensionează pentru că la serviciu au mai mult timp liber.(Dorel Schor)
*

4.”Ceea ce facem in orele nostre de munca determina ce avem; ceea ce facem in orele de timp liber determina cine suntem.”
(George Eastman)
*
5.”Cel mai bun test de inteligenta consta in ceea ce facem cu timpul nostru liber.
(Laurence J. Peter)
*
*

16 răspunsuri to “Citate favorite(6)”

  1. Ella said

    Foarte faine citatele alese! Dar al treilea m-a dezamagit! Eu si maine m-as pensiona ! 🙂
    O zi faina va doresc!

  2. Diana said

    Foarte adevarat! 🙂 Ce-i aia „timp liber”? 🙂
    Saptamana frumoasa iti doresc!

  3. atât de interesante citate !!!
    cel mai mult mi-a plăcut primul, cel al lui Plinius:’.Felul cum întrebuinţăm timpul liber ne trădează caracterul.”
    felicitări pentru postare !
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !
    * ”

  4. daurel said

    @Ella,
    Nu stiu cati sunt, dar intotdeauna exista angajati cu care n-au nici o treaba / raspundere.

  5. Zina said

    În timpul de muncă faci ceea ce trebuie și în timpul liber – ceea ce îți place. Dacă la serviciu faci ceea ce îți place înseamnă că ai numai timp liber?! ☺

  6. Mă străduiesc să nu-mi las loc pentru timp liber, pentru că nu aș ști cum să-l folosesc.

  7. Suzana said

    Faine citatele alese. Uneori cred ca unii oameni se sperie de „timpul liber”. Sunt un pic dezorientati. Mie timpul liber, atat cat e, mi se pare ca o gradina de care trebuie sa am grija ca sa devina frumoasa si placuta sufletului. Poate nu e comparatia cea mai buna, dar eu asa il simt.
    O saptamana plina de lucruri drumoase, Daurel!

  8. daurel said

    @ Diana,
    Precum comenteaza Zina mai jos, e timp liber daca faci ce-ti place. E o idee…

  9. daurel said

    @Prietena-Japoneza,
    Mă bucur că am reusit.
    Multumesc.

  10. daurel said

    @Zina,
    M-am gandit daca exista vreun serviciu unde poate cineva sa faca ce-i place: poate in tenis, daca se numeste Ilie Nastase…

  11. daurel said

    @Racoltapetru6,
    Ai dreptate.
    Iata (inca) un citat:
    ” Cel mai frumos cadou pe care îl poţi face cuiva este TIMPUL tău, pentru că dăruieşti o bucată din viaţa ta…”

  12. daurel said

    @Suzana ,
    Mi se pare bună comparatia cu grădina.
    Să ai bucurii !

  13. mcooper801 said

    Faine citatele tale…te cam pun pe ganduri , ceea ce este foarte bine ! O zi plina de caldura sufleteasca ! 🙂

  14. daurel said

    @Mcooper801,
    Multumesc.
    Să ai bucurii !

  15. Zina said

    Daurel, există! Nu mă refer la ideea de a face la serviciu ce ai tu chef, ci la practicarea profesiunii pe care o iubești, cu bune și cu rele. ☺

  16. daurel said

    @Zina,
    Cred ca exista (si) asemenea intamplari fericite.
    P.s. Imi propun sa revin cu inca o postare pe aceasta tema.

Lasă un răspuns

 
