Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Parcuri favorite

Posted by daurel pe 26 Aprilie 2017

Particip la Miercurea fără cuvinte. Este un eveniment bloggeristic săptămânal inițiat de Carmen și continuat de Călin Hera.

1.Răstimpul 1977 – 1992:
Parcul National

Parcul National
Sursa:aici
*
2.Din 2007: Parcul din Mogosoaia

Imagini pentru parcul mogosoaia
Imagini pentru parcul mogosoaia
Sursa:parcul Mogosoaia
*
*
Anii dintre  1992 si 2007 sunt anii trazitiei spre modernitate: atât pentru mine cât si pentru parcuri…Cred că tranzitia mea s-a incheiat in decembrie 2008 când am primit cadou un blog...
*
*

13 răspunsuri to “MfC.Parcuri favorite”

  1. Ella said

    Parcul Mogosoaia îl stiu dar celalalt parc unde este?
    Zi faina!

  2. daurel said

    Cred ca se numeste Lia Manoliu. Este parcul de langa National Arena de pe B-dul Basarabia (fost Muncii)

  3. Suzana said

    Mereu descopar locuri pe unde ar trebui sa ajung. Sper sa si reusesc!
    Happy WW!, Daurel!

  4. Diana said

    Am uitat de parcuri! 🙂 Am citit „povestea de Craciun” si-am… plecat. 🙂

    Spun o banalitate, desigur, dar rezuma cel mai bine ceea ce gandesc: frumoase locuri. 🙂
    Nu stiu cum o fi prin alte parti, dar… am vazut numai prin RO scris (maaaare!) pe langa parcuri (sau pe cladiri), despre primarie, despre consiliul local etc., ca si cum ar fi de mare importanta sa se stie cine are grija de una-alta.

  5. In parcul Lia Manoliu nu cred ca am fost vreodata. In parcul Mogosoaia am ajuns. Imi place ultima fotografie, parca ne arata mai multe detalii dintr-un parc. Iti doresc o saptamana frumoasa, fara ploaie, sa nu mai fii nevoit sa iei umbrela cu tine atat de departe pana la …parcul Mogosoaia!

  6. daurel said

    @Suzana,
    Parcul National e destul de accesibil (cand nu e meci de fotbal cu miza mare…)

    @Diana,
    „povestea de Craciun” a fost cea mai grea postare: am scris-o in cateva zile.
    Despre nazdraveniile primarilor din Bucuresti ar fi multe de comentat…

    @Ileana-Carmen,
    Eu am locuit si am lucrat 15 ani in zona Stadionului National. Acolo m-a gasit Revolutia…
    Mogosoaia e altceva: e boierie !
    Happy WW!

  7. CalinH said

    Este extraordinar cum s-a dezvoltat Parcul Mogoșoaia!

  8. Zina said

    N-am mai fost de multă vreme în Parcul Lia Manoliu… Mi-a făcut plăcere să îl revăd, fie și așa puțin, cât ni l-ai arătat aici.

    Zi frumoasă!

  9. daurel said

    @CalinH,
    Parcul a fost impartit intre primarie si Ministerul Culturii. E concurenta…

    @Zina,
    Nici eu n-am mai fost de vreo 25 de ani.
    As fi vrut sa gasesc poze cu restaurantul Riviera: era locul de socializare a lucratorilor de la IOR.

  10. Frumoase parcuri! Bine-ar mai fi dacă am fi în stare să le întreţinem.

  11. daurel said

    @Poteci De Dor,
    Ceva progrese se observă . In special în anii electorali…

  12. Oh ce dragut!! Nu le-am vizitat, chiar ma bucur sa pot arunca o „privire” in ele :)!!

  13. daurel said

    @Rux – Copilarim,
    Am auzit ca Parcul Lia Manoliu este mai frumos decat inainte. Eu am cautat poze mai vechi. Pentru Parcul din Mogosoaia garantez ca e deosebit; il vad aproape zilnic…

Lasă un răspuns

 
