Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Căutând prețuri…

Posted by daurel pe 18 Aprilie 2017

… pentru a mă dota cu un birou, am constatat că trebuie să-mi cumpăr si scaun (ergonomic).
Imagini pentru exercitii stretching la birou
Iată si imagini color:
Imagini pentru POZIȚIA CORECTĂ LA BIROU:
Sursa:aici (http://dupaureche.ro/drepti-sau-cum-sa-ai-o-viata-fara-dureri/)
*
*

5 răspunsuri to “Căutând prețuri…”

  1. Diana said

    Vazand imaginile mi-am intins – automat – spatele. 🙂

  2. daurel said

    ” O imagine/fotografie e cat 1000 de cuvinte. ”
    P.s.
    Am cautat originea cugetarii; se pare ca este chineza.

  3. Zina said

    Și eu mi-am îndreptat spatele, adesea stau exact ca în fotografia nr.3! 😀 Îmi place scaunul de la nr.2, cu sprijinitori pt antebrațe. Am stat la cineva pe un asemenea scaun, la computer, și e foarte comod.

    Sănătate și numai bine!

  4. Mă corectez când îmi aduc aminte dar tot nu-i destul…

  5. daurel said

    @Zina,
    Multumesc.

    @ Poteci De Dor,
    Se pare ca e mai mult decat o problema de mobilier.

Lasă un răspuns

 
